توجو زنگ خطر را برای 206، تندر و لیفان 520 به صدا درآورد

پرشین خودرو: محصول جدید کرمان موتور در حالی روز گذشته رونمایی شد که بایستی گفت نمیتوان از این اتفاق خوشحال شد چون مجموعه ای که زمانی با خودروسازان معتبری همچون دوو، هیوندای و فولکس واگن همکاری می‌کرد هم‌اینك همکاری با خودروسازان چینی را در برنامه قرار داده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، این البته نه فقط شامل كرمان موتور بلكه مسیر كل صنعت خودرو كشور شده است و تنها امیدواری در این مورد خاص سابقه كرمان موتور است كه معمولا انتخاب محصول‌های خوبی داشته است. اما از این گذشته آنچه که دیروز رونمایی شد قرار است با پیشرانه 1300 سی­سی و قیمتی کمتر از 20 میلیون تومان مبدل به رقیبی برای خودروهای پرتیراژ داخلی شود، گونه هاچ بک آن از شانس خوبی برای رقابت برخوردار است چون فقط پژو 206 تیپ 2 را که این روزها قیمتش در بازار از مرز 16 میلیون تومان گذشته است پیش رو دارد اما صندوقدار آن رقبای بیشتری را در برابر خود می‌بیند، تندر 90، خانواده پژو 206 صندوقدار، لیفان 520 و حتی خانواده سمند میتوانند رقبای آن محسوب گردند. به نوشته رانه نیوز، خودرو سازی JAC چین همچون بسیاری دیگر از خودرو سازان این کشور رنج وسیعی از خودروها را از انواع سبک تا سنگین تولید می‌كند اما اینکه روز گذشته این خودروها به عنوان میتسوبیشی رونمایی شده است امری عجیب است چون، میتسوبیشی صرفا یک سهامدار جز در این مجموعه محسوب می‌شود.
کد خبر 9831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۳
    0 0
    بلاخره ما نفهمیدیم این میتسوبیشی موتورش رو این ماشین سواره یا سهام داره این خودروسازی هستش من ماشین های ساخت داخل رو به ماشین های چینی ترجیح میدم خدا کنه دنا و رانا که به بازار میاد کیفیت خوبی داشته باشن
  • حسین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۶
    0 0
    اقا امیر شما اگر یکبار سوار خودروهای چینی بشید ، عمرا دیگه محصولات داخلی سوار بشین ..
  • علي ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۱۲/۰۷
    0 0
    اميدوارم به جاي اين خودروهای.... ماشين خوبترسوارشويم