کد خبر 99055
۳۱ تیر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵
گریم متفاوت جانی دپ در فیلم جدیدش

پرشین خودرو: جانی دپ با گریم شخصیت منفی فیلم «جانوران شگفت‌انگیز و زیستگاهشان» در جشنواره کامیک‌کان حضور یافت و هوادارن را غافلگیر کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از خبرآنلاین، حضور جانی دپ در قسمت دوم «جانوران شگفت‌انگیز» از آغاز جنجالی بود. این بازیگر در جریان جدایی از امبر هرد متهم به کتک زدن همسرش بود.

 

جانی دپ

 

همین کافی بود که در جریان جنبش حمایت از حقوق زنان در برابر خشونت و آزار جنسی با انتقادات بسیاری روبه‌رو شود و بسیاری از حضور او در فیلم ابراز نارضایتی کنند اما در جریان جشنواره کمیک‌کان او روی صحنه حاضر شد و با تشویق هوادران فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندلوالد» روبه‌رو شد.

دپ که در این فیلم نقش شخصیتی منفی به نام گلرت گریندلوالد را بازی می‌کند در نشست پرسش‌وپاسخ فیلم کنار دیگر ستاره‌های فیلم حضور پیدا نکرد اما با گریم شخصت گریندلوالد روی صحنه آمد و سخنان جالبی به زبان آورد.

او با تشکر از تشویق‌های حاضران گفت:‌ «مایی که برای آزادی و برای راستی زندگی می‌کنیم زمانی می‌رسد که برخیزیم و جایگاهی که حق ما است در جهان به دست آوریم.»

در پایان سخنرانی جانی دپ نور صحنه خاموش شد و او در تاریکی فرو رفت و صحنه را ترک کرد.

در فیلم «جانوران شگفت‌انگیز: جنایات گریندلوالد» جانی دپ کنار ادی ردمین که در فیلم نخست نقش اصلی را بازی کرده بود بازی می‌کند. جود لا دیگر ستاره فیلم است که در نقش دوران جوانی آلبوس دامبلدور مشهور ظاهر می‌شود.

کد خبر 99055

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha