جشن 20 سالگی تویوتا پریوس در آمریکا با معرفی نسخه ویژه + تصاویر

بنا بر احبار منتشر شده، در آستانه 20 سالگی تویوتا پریوس در بازار آمریکا، این خودروساز ژاپنی بنا دارد تا نسخه ویژه تویوتا پریوس را معرفی کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، تویوتا پریوس در سال 1997 میلادی برای اولین بار معرفی شد و تا امروز موفق به فروش 15 میلیون دستگاه از این خودروی هیبریدی در سرتاسر جهان شده است.

عرضه این تعداد خودروی هیبریدی تا کنون از انتشار 120 میلیون تن دی اکسید کربن در مقایسه با رقبای بنزینی جلوگیری کرده است.همین امر موجب شده است تا پریوس در بازارهایی مثل آمریکا به برند انسان های دوستدار محیط زیست و افراد اقتصادی تبدیل شود.

 

تویوتا پریوس



تویوتا از سال 2017 تا امروز توانسته است 5 میلیون دستگاه پریوس را به مشتریان این خودرو واگذار کند که تقریبا رقمی بیش از دو برابر فروش پریوس از سال 97 تا 2017 می شود که نشان از استقبال بازار های جهانی از این هیبریدی ژاپنی دارد.

 

تویوتا پریوس



تویوتا که از سال 2001 پریوس را وارد بازار آمریکا کرد، در آستانه بیست سالگی پریوس در ینگه دنیا تصمیم دارد تا نسخه ویژه ای از این محصول را معرفی کند.

در حال حاضر اطلاعات اندکی از این خودرو در دسترس است اما رینگ های ویژه، نشان مخصوص بیست سالگی و دو رنگ خاص تنها اطلاعاتی است که از نسخه 20 سالگی تویوتا پریوس در بازار آمریکا منتشر شده است.

به گفته برخی منابع، نسخه ویژه تویوتا پریوس از ماه ژوییه آغاز خواهد شد اما دور از انتظار نیست اگر به دلیل شیوع ویروس کرونا این تاریخ دستخوض تغییر شود.

خبرنگار: فرشید آصفی
 

کد خبر 122383

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha