عرضه 9200 دستگاه فیدلیتی در سال 1400 / فیدلیتی را با قیمت رقابتی به بازار عرضه می کنیم

مدیرعامل شرکت بهمن موتور از تولید 9 هزار و 200 دستگاه فیدلیتی در سال جاری خبر داد و گفت: ظرف دو سال آینده تولید فیدلیتی را به 20 هزار دستگاه در سال افزایش خواهیم داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، محمد ضرابیان در نشست خبری مجازی که به منظور عرضه خودرو فیلدیتی در سال 1400 برگزار شد، با اعلام این خبر اظهار داشت: گروه بهمن سرمایه‌گذاری عظیمی برای تولید خودرو فیدلیتی و قوای محرکه آن انجام داده است و هدف اصلی تیراژ و تولید انبوه این محصول است.

وی افزود: سگمنت قیمتی محصول فیدلیتی به نحوی برنامه ریزی شده است که در راستای این هدف و در تیراژ و تولید انبوه قرار گیرد.

وی در ادامه به تارگت بهمن موتور در خصوص میزان داخلی سازی خودرو فیدلیتی گفت: با توجه به سرمایه گذاری هنگفتی که بهمن موتور برای تولید این خودرو در حوزه پلتفرم، تجهیزات و ماشین آلات و زیرساخت های این محصول داشته است به طور قطع میزان ساخت داخل این محصول، خودکفایی بالایی است به گونه ای که قابلیت عرضه با قیمت رقابتی این محصول را در بازار داشته باشیم.

مدیرعامل بهمن موتور همچنین با توجه به مالکیت پلتفرم فیدلیتی از عرضه نسخه های جدید بر روی پلتفرم فیدلیتی در آینده خبر داد و بیان کرد: با استفاده از همین الگو در آینده نسخه ها و فیس های جدیدی را به بازار عرضه خواهیم کرد.

 

ضرابیان



ضرابیان همچنین در خصوص برنامه ریزی بهمن موتور برای صادرات دو محصول دیگنیتی و قیدلیتی گفت: در حال حاضر تولید این محصولات برای پوشش نیاز بازار داخل است اما با توجه به این اینکه برند دیگینیتی و فیدلیتی متعلق به گروه بهمن است و امکان عرضه با برند آنها فراهم است برای حضور در بازارهای منطقه ای و صادرات نیز هدف گذاری کردیم.

وی در ادامه با اشاره به توانمندی بالای موتور محصول فیدلیتی اظهار داشت: این خودرو به لحاظ موتور سگمنت مشابهی ندارد و با توجه به سرمایه گذاری های انجام شده این گروه در زمینه داخلی سازی قطعات، یکی از برنامه ریزی های انجام شده تامین قوای محرکه است و از آن جا که بهمن در مجموعه ای در این زمینه سهامدار است، قابلیت تامین و تولید قوای محرکه خودرو را خواهد داشت.

وی همچنین با تاکید بر اینکه عرضه این محصول به عنوان محصول استراتژیک با ساخت داخل بالایی صورت خواهد گرفت، تصریح کرد: داخلی سازی خطوط پرس G1 و G2 برنامه ریزی شده و در حال نصب است و با راه اندازی خط پرس، خطوط تولید که شامل بدنه سازی و خط مونتاژ است آماده سازی و در سال جاری برای حداقل 200 شغل به صورت مستقیم در گروه بهمن موتور جذب نیرو خواهیم داشت.

مدیر عامل بهمن موتور در پایان در خصوص کسب استاندارد های زیست محیطی و آلایندگی خودرو فیدلیتی گفت: گروه بهمن نخستین خودروساز سبز در کشور است و زمانی که شرکت ها در زمینه رعایت استاندارد زیست محیطی فعالیت چندانی نداشتند گروه بهمن نخستین خودروسازی بود که خودروهای با استاندارد زیست محیطی را وارد بازار می کرد از این رو خودروی جدید این گروه نیز مطابق با استانداردهای آلایندگی است.

 

کد خبر 132274

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha