دیگنیتی و فیدلیتی پرستیژ در نیمه اول سال آینده می آید

مدیر تحقیقات و بازاریابی و فروش شرکت بهمن موتور گفت: دو خودروی دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ با امکانات و آپشن های بیشتر و مشخصات فنی قوی‌تر نسب به فیدلیتی پرایم و دیگنیتی پرایم با احتمال بسیار زیاد طی شش ماهه نخست سال 1401 به بازار معرفی خواهد شد.

نیما مومنی، در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اعلام این خبر اظهار داشت: برنامه تولید دیگنیتی پرستیژ و فیدلیتی پرستیژ در بهمن موتور با جدیت پیگیری می‌شود تا هر چه سریع‌تر به مرحله تولید انبوه و عرضه رسمی به بازار برسد.

وی در خصوص وضعیت تولید نسخه پرایم فیدلیتی و دیگنیتی در صورت تولید و عرضه فیدلیتی پرستیژ و دیگنیتی پرستیژ نیز تصریح کرد: در تولید نسخه پرایم این دو خودرو هیچ تغییری ایجاد نخواهد شد و نسخه پرستیژ به عنوان نسخه آپشنال با مشخصات قوی‌تر این دو خودرو در بهمن موتور تولید خواهد شد.

 

نیما مومنی



بر اساس این گزارش، اولین بار در ابتدای آبان ماه امسال مدیرعامل بهمن موتور از افزوده شدن چهار محصول جدید به سبد محصولات این شرکت خبر داده بود که تا امروز فقط کارگو ون اینرودز از این چهار محصول رونمایی و معرفی شده است.

محمد ضرابیان، چهار محصول جدید بهمن موتو را شامل یک خودروی سواری به نام رسپکت، مینی ون اینرودز و نسخه پرستیژ دو خودروی فیدلیتی و دیگنیتی معرفی کرده بود.

کد خبر 137237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha