کد خبر 137724
۴ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۹
انتشار تصویری از لامبورگینی جدید

لامبورگینی جدید، یک کراس اوور است که احتمالا با نام Performante یا Tecnica شناخته خواهد شد.

به گزارش پرشین خودرو، لامبورگینی اوروس یکی از آن دسته خودروهایی است که هر ساله تغییر می کند؛ عکس‌های جاسوسی از طراحی این کراس اوور نشان می دهد که از استایل مدل فعلی فاصله زیادی ندارد.

اگر شایعات قبلی صحت داشته باشند، پیشرانه فعلی، یک موتور 4.4 لیتری V8 توربوشارژ دوقلو، باید به مدل فیس لیفت شده منتقل شود؛ با این حال، لامبورگینی می‌تواند موتور را تغییر دهد تا کمی قدرت بیشتری تولید کند، که در حال حاضر 641 اسب بخار قدرت و 848 نیوتن متر گشتاور دارد. احتمالا لامبورگینی نسخه جدید اوروس می‌تواند تا 700 اسب بخار تولید کند.

همچنین شایعاتی وجود دارد مبنی بر اینکه اوروس از یک پیشرانه هیبریدی پلاگین نیز استفاده خواهد کرد. لامبورگینی قصد دارد تا هر مدلی را در خط تولید خود تا حدی برقی کند و این شامل اوروس نیز می‌شود. این شرکت می‌خواهد این فرآیند را تا سال 2024 تکمیل کند. اگر شایعات صحت داشته باشند، اوروس پلاگین هیبریدی می‌تواند تا 820 اسب بخار تولید کند.

جزئیات مربوط به این نوع خودرو هنوز مبهم است، اما عکاسان جاسوسی معتقدند که ممکن است این خودرو جدید Performante یا Tecnica نامیده شود و ممکن است اواخر امسال رونمایی شود. اوروس اکنون چهره جدیدی دریافت می‌کند که نسبت به نمای جلویی کاربردی‌تر به نظر می‌رسد.

با این حال، این نمونه با کراس اوور‌هایی که در عکس‌های جاسوسی قبلی گرفته شده بود، تفاوتی ندارد. قبلاً دریچه‌های هوا و کاپوت تهاجمی به نمایش در آمده بود. استایل اوروس در جلو یا عقب تغییر چندانی نمی‌کند، اگرچه به روز رسانی باید آن را رقابتی نگه دارد. هنوز از فضای داخلی کراس اوور اطلاعاتی منتشر نشده اما احتمالا تغییراتی زیادی داشته باشد.

لامبورگینی می‌تواند اوروس به روز شده را در ماه آگوست در Pebble Beach معرفی کند. منطقی است که لامبورگینی نسخه جدید اوروس را به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند به عنوان کراس اوور‌های مستعمره ارائه دهد. در سه ماه اول امسال، این شرکت بیش از فروش ابرخودرو‌های Countach در طول تولید 16 ساله کوپه، کراس اوور‌های اوروس را فروخت.

کد خبر 137724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha