کد خبر 138254
۳۰ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
خودرو 45 یک شرکت دانش بنیان است

مدیر فروش خودرو ۴۵ با بیان اینکه از سال ۹۶ و با اتفاقاتی که در صنعت خودرو و کشور افتاد حال خیلی‌ها خوب نبود و قیمت‌ها روز به روز افزایش پیدا کرد. در این شرایط خودرو ۴۵ پا به عرصه گذاشت و فضای فروش خودروهای دست دوم را نظام‌مند کرد، گفت: خودرو ۴۵ یک شرکت دانش‌بنیان است ما در این زمینه اپلیکیشن داریم و از نخبگان کشوری در این حوزه استفاده می‌کنیم.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، احسان گائینی، اظهار کرد: چشم‌انداز ما این است که رهبر بازار باشیم و ذهنیت خرید و فروش خودروهای دست دوم را بین مردم تغییر دهیم. اینکه چه خودرویی بخریم و آیا سالم است و اسناد آن صحیح است یا خیر؟

وی بیان کرد: خودرو ۴۵ به دنبال افزایش کیفیت خدمات خود به مردم است. نوآوری و بهبود مستمر یکی از نیازهای اصلی در فضای استارتاپی است.

وی ادامه داد: به دنبال این هستیم که در بازار خودروهای دست دوم تعادل قیمتی ایجاد کنیم. کار ما ایجاد شفافیت در حوزه قیمت خودرو است.

گائینی افزود: ضمن اینکه یکی دیگر از اهداف ما افزایش میزان اشتغال است. در حال حاضر بیش از ۲۰۰ نفر در این شرکت مشغول به کار هستند و پیش‌بینی می‌شود طی چند سال آینده این رقم چند برابر شود.

وی تصریح کرد: زمان فروش خودرو‌بسیار اهمیت دارد. به طور متوسط باید حداقل ۹ ساعت زمان برای فروش در نظر گرفته شود. اما در خودرو ۴۵ این فرآیند تنها در ۴۵ دقیقه انجام می‌شود.

مدیر فروش خودرو 45 خاطرنشان کرد: اپلیکیشن دیلر خودرو ۴۵ یک اپلیکیشن اختصاصی است. در حال حاضر ۶ هزار نفر در این اپلیکیشن حضور دارند و امیدواریم در آینده تعداد فعالان این حوزه و همکاران ما افزایش پیدا کند.

وی تصریح کرد: کارشناسان ما بسیار حرفه‌ای هستند و کارشناسان رنگ و بدنه فوق‌العاده‌ای داریم، به همین دلیل میزان خطای ما بسیار پایین است.

وی گفت: دلیل اینکه ما شعب فیزیکی داریم این است که خودرو باید به لحاظ فنی و بدنه کارشناسی شود تا مشتری با خیال راحت اقدام به خرید خودرو کند.

گائینی در ادامه عنوان کرد: خودرو ۴۵ تا زمان تعویض پلاک همراه مشتری و خریدار است و مسئولیت مواردی مانند اصالت مدارک، پرداخت عوارض و مالیات و ... را بر عهده دارد.

وی اظهار کرد: آسان بودن معامله، سریع بودن معامله خودرو و همچنین معامله امن از ویژگی‌های خرید و فروش در خودرو۴۵ است.

 

مجید قاقازانی


در ادامه، مدیر بازاریابی خودرو ۴۵ گفت: خودرو 45 یک سری تحقیقات انجام داده و سعی کرده بازار را به خوبی بشناسد و رصد کند.

مجید قاقازانی افزود: هشت میلیون کاربر را در خودرو 45 در اختیار داریم. نسبت به رقبا دارای وضعیت بهتری هستیم و با اختلاف کاربران را به سمت خودمان آورده‌ایم.

وی در پایان خاطرنشان کرد: به نسبت برندهای دیگر که ۱۰ سال از عمر آن در این مارکت می‌گذرد توانستیم جایگاه بسیار خوبی را به دست آوریم و با عبور از برخی برندها جزو سه برند اصلی در حوزه فروش خودرو هستیم./

کد خبر 138254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha