خرید خودرو در پلتفرم آنلاین و شعب حضوری خودرو45

خرید خودرو یا فروش آن امر بسیار مهمی است چرا که این روزها قیمت خودروها در واقع قیمت‌هایی کاذب هستند که هر لحظه بالا و بالاتر می‌روند.

به گزارش پرشین خودرو، در این دوران بیشتر معامله خودرو از طریق اپلیکیشن‌های مختلف انجام می‌شود. اما آیا همۀ افرادی که آگهی فروش یا خرید خودرو را ثبت می‌کنند، قابل اطمینان هستند؟

 

آیا می‌توان از این طریق نسبت به خرید آنلاین خودرو اقدام کرد؟ اگر می‌خواهید خودروی کارکرده بخرید، کافی است به خودرو 45 مراجعه کنید. در این شرکت می‌توانید تنها با یک بار مراجعه، خودروی خود را به بهترین قیمت بفروشید و از فروش یا خرید ماشین دست دوم، تجربه‌ای لذت‌بخش به دست آورید.

 

در ادامه شما را با معامله انواع ماشین در پلتفرم آنلاین خودرو 45 آشنا می‌کنیم و شعب مختلف این پلتفرم را برای شما معرفی می‌کنیم. با ما همراه باشید.

 

خرید آنلاین خودرو کارکرده

 

راهنمای خرید آنلاین خودرو کارکرده

خرید آنلاین خودرو کارکرده مطمئن و مناسب یکی از مهم‌ترین نیازهای امروزه هر فرد در یک جامعه پیشرفته است. با توجه به اینکه بسیاری از قشرهای جامعه دیگر توانایی خرید خودروهای صفر را ندارند، ترجیح می‌دهند تا خودروهای کارکرده را با قیمت‌های مناسب‌تر و از طریق پلتفرم های آنلاین خریداری کنند.

 

خرید خودروهای دست دوم چالش‌های بسیار زیادی را به همراه دارد و اگر خریدار شناخت کافی از مسائل فنی خودرو نداشته باشد ممکن است متضرر شود. به همین دلیل در این بخش شما را در خرید خودروی کارکرده یاری می‌کنیم:

 

خرید ماشین دست دوم

 

رنگ خودرو

یکی از مواردی که باید هنگام خرید خودروی دست دوم به آن توجه کنید، رنگ خودروست. حتماً می‌دانید که رنگ‌شدگی تا چه اندازه می‌تواند بر قیمت ماشین تاثیرگذار باشد. رنگ شدن یک در از خودرو پژو 207 می‌تواند حدوداً 20 میلیون تومان نسبت به خودروی بدون رنگ قیمت کمتری داشته باشد. این کاهش قیمت برای خودروهای بالاتر، مسلماً بیشتر است. بنابراین در هنگام خرید یا فروش خودروی کارکرده نسبت به رنگ آن وسواس به خرج دهید.

 

بررسی شاسی‌ها

شاسی‌ها و ضرب‌خوردگی بدنه خودرو دومین مسئله‌ای است که باید آن را جدی بگیرید. عواملی مانند پوسیدگی، فرورفتگی، ترک خوردگی، رنگ پریدگی، تعویض کاپوت یا آسیب‌‌دیدگی باید به دقت بررسی شود. آمارها نشان داده است که 20 درصد از خودروهای کارکرده گلگیرها، کاپوت‌ها و درهای تعویضی داشته‌اند.

آسیب وارد شدن به شاسی نیز دارای اهمیت بسیار زیادی است. شاسی خودرو در هنگام ورود ضربه‌های شدید، دچار تغییر شکل می‌شود و دیگر خودرو استقامت پیشین خود را نخواهد داشت.

 

بررسی فنی خودرو

بررسی نمودن نکات فنی خودرو مسلماً نیاز به یک کارشناس ماهر دارد. مواردی که در بررسی فنی باید انجام بگیرد شامل بررسی عملکرد سیستم ترمزها، ترمز دستی، روغن‌کاری، دود اگزوز، رادیاتور و موارد دیگر است که حتماً باید همه آن‌ها پیش از خرید خودرو تست شود.

 

کارکرد خودرو

حتماً تا به حال شنیده‌اید که میزان کارکرد 20 درصد از خودروهای دست دوم توسط افراد دست‌کاری شده است. طبق نظر کارشناسان میزان متوسط برای پیمایش یک خودرو حدوداً 20 هزار کیلومتر برای هر سال است.

اگر خودرویی بیش از این مصرف کارکرد داشته باشد، خرید آن توصیه نخواهد شد اما با این حال برای خرید چنین خودروهایی نیز باید مقدار خوردگی در دیسک چرخ‌ها، پیچ‌ها و میزان باز و بسته شدن آن‌ها، بررسی قطعات خودرو، چرم‌های صندلی، دسته دنده یا روکش فرمان مورد بررسی دقیق قرار بگیرند.

در نهایت باید لاستیک‌ها و تمام آپشن‌های خودرو مانند بخاری، کولر و داخل کابین را بررسی کرده و سپس به خرید آن اقدام کنید.

 

چرا خرید آنلاین خودرو دست دوم با خودرو45؟

 

خرید و فروش آنلاین خودرو کارکرده

 

شاید شما هم مانند بسیاری از افراد از لحاظ فنی با خودروهای دست دوم آشنا نباشید، به همین دلیل در این زمینه به یک متخصص و کارشناس نیاز دارید تا بتواند از جهات مختلف خودروی مورد نظر شما را بررسی کند و قیمت مناسبی به شما ارائه دهد. اگر قصد خرید خودرو یا فروش آن را دارید کافی است فقط و فقط یکبار به خودرو45 مراجعه کنید.

 

نحوه معامله در این پلتفرم بسیار ساده است. ابتدا باید به سایت خودرو 45 به نشانی khodro45.com مراجعه نمایید و در قسمت فروش خودرو مشخصات ماشین خود را وارد نمایید و در مرحله بعد قراری با شما برای حضور در شعبه گذاشته خوهد شد تا ماشین توسط کارشناسان خودرو45 ببرسی شود. پس از آن‌که خودروی شما رؤیت شد، قیمت پیشنهادی که بهترین قیمت در بازار است به شما ارائه می‌شود. با پذیرش قیمت پیشنهادی، اقدامات مربوط به نقل‌و‌انتقال سند انجام و وجه خودرو به صورت آنی به شما پرداخت خواهد شد.

 

به دلیل انجام معاملات آسان و ایمن، اکثر افراد خودرو45 را برای خرید خودرو یا فروش خودروهای کارکرده خود انتخاب می‌کنند. یکی دیگر از دلایلی که می‌توان از این پلتفرم استفاده کرد، واریز وجه خودرو به صورت آنی است.

 

شعب خودرو45

با مراجعه به نزدیک‌ترین شعبه به محل سکونت خود می‌توانید قرار کارشناسی خودروی خود را رزرو کنید. خودرو 45 در شهرهای تهران، کرج، مشهد، اصفهان، شیراز، اهواز، آمل، ساری شعبه داشته و افراد با مراجعه به شعب این شرکت می‌توانند به راحتی خودروی خود را بفروشند.

 

نتیجه گیری

خرید و فروش خودرو با خودرو45 یک تجربه بسیار لذت‌بخش و شیرین برای شما خواهد بود. کافی است به یکی از شعب این شرکت در وبسایت خودرو 45 مراجعه کنید و به صورت آنی خودروی خود را بفروشید یا خودروی مد نظر خود را با بهترین قیمت خریداری کنید./

 

کد خبر 138589

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha