سامانه پایش ابزار نوین حکمرانی در وزارت صمت

سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: با سامانه پایش وزارت صمت می‌توان به صورت لحظه‌ای آنچه رخ‌ داده را رصد کر د و این سامانه ابزار نوین حکمرانی برای افزایش بهبود سیاست‌گذاری، نظارت و شفافیت محسوب می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، در روز چهارشنبه (۴ آبان ماه) جلسه‌ای در محل سامانه پایش وزارت صنعت، معدن و تجارت با حضور «سید رضا فاطمی امین» وزیر صمت و معاونان این وزارتخانه برگزار شد.

فاطمی امین در این جلسه سامانه پایش این وزارتخانه گفت: مهم‌ترین شاخص ما تولید است که وضعیت خیلی خوبی دارد.

وی افزود: مرکز آمار ایران رشد بخش صنعت در سه‌ماهه نخست امسال را ۵.۱ درصد اعلام کرده است در حالی که رشد میانگین کل اقتصاد ۳.۴ درصد است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: در پنج ماه نخست امسال رشد تولید فولاد ۱۰ درصد، خودرو و کامیون‌های کشنده ۴۷ درصد بوده است.

امید قالیباف سخنگوی وزارت صمت نیز اظهار کرد: در جلسه‌ پایش وزارت صنعت، معدن و تجارت بحث شفافیت در توزیع کالاهای اساسی مطرح بود.

وی در مورد سامانه پایش گفت: با این سامانه می‌توان به صورت لحظه‌ای آنچه در گذشته رخ داده را رصد کرد، همچنین می‌توان روند آینده را پیش‌بینی است و تصویر داشت. سامانه پایش ابزار نوین حکمرانی در وزارت صمت برای افزایش کیفیت سیاست‌گذاری، نظارت و شفافیت محسوب می‌شود.

کد خبر 139400

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha