آخرین وضعیت واردات اتوبوس‌های کارکرده

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران درباره واردات ۲۰۰ دستگاه اتوبوس کارکرده آلمانی توسط بخش خصوصی، توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پرشین خودرو، بهرام نکاحی درباره وضعیت ۵۰ دستگاه اتوبوس کارکرده‌ آلمانی از ۲۰۰ دستگاه مطرح شده توضیح داد: شرکتی که قرار بود تعدادی اتوبوس کارکرده خارجی وارد کشور کند، چندماه پیش اعلام کرد که تعدادی از اتوبوس‌های کارکرده به بندرعباس رسیده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران ضمن اشاره به بازدید میدانی این شرکت از ۵۰ دستگاه اتوبوس‌ وارداتی، گفت: گویا هنوز فرآیند اداری ترخیص و انتقال اتوبوس‌ها انجام نشده است.

نکاحی ضمن اشاره به موضوع «خرید خدمت»، گفت: این موضوع به منزله استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی توسط شرکت اتوبوسرانی است. بخش خصوصی اعلام کرده است که می‌تواند از ظرفیت‌های مازاد دیگر کشورها کمک بگیرد.

وی با بیان اینکه البته تا به امروز این ظرفیت وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت نشده است، افزود: امیدواریم هر ظرفیتی که در داخل وجود دارد به کمک اتوبوسرانی پایتخت بیاید و از آن‌طرف مدیریت شهری هم خدمات شایسته‌ای را به شهروندان ارائه کند.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران در ادامه سخنان خود، عنوان کرد: امیدوارم که روزی ظرفیت‌های تولید داخل به جایگاهی برسد که افق‌های بلند ۵۰ سال پیش‌رو را برنامه ریزی کنند و پاسخگوی نیازهای موجود در داخل کشور باشند. همچنین امیدوارم که خدمات خارج از مرزها را هم به نوعی در حوزه حمل و نقل و ترافیک داشته باشیم.

بر اساس گزارش سایت شهر، نکاحی در پایان تأکید کرد: باتوجه به محدودیت‌ها و کمبودهایی که در حوزه ناوگان و تجهیزات و امکانات اتوبوسرانی وجود دارد، معمولاً همه فعالان این حوزه، عرضه توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خود را برنامه ریزی می‌کنند و واردات اتوبوس در کنار خرید اتوبوس‌های داخلی، یکی از این برنامه ریزی‌هاست.

کد خبر 139565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha