کمپین زمستانی خدمات پس از فروش مدیران خودرو اجرا می شود

شرکت مدیران خودرو به‌ عنوان یکی از باسابقه‌ترین فعالان حوزه صنعت خودرو کشور که همواره تلاش داشته خدماتی باکیفیت، مناسب و در شأن مشتریانش را ارائه دهد، در راستای حمایت از مشتریان خود، کمپین زمستانی خدمات پس از فروش ویژه‌ای را آغاز کرد.

به گزارش پرشین خودرو، کمپین ویژه خدمات پس از فروش مدیران خودرو، از 26 آذر تا 15 دی ماه امسال به مدت 17 روز کاری اجرا خواهد شد و در طول آن تمامی مشتریان مدیران خودرو می‌توانند با مراجعه به نمایندگی‌های مجاز از خدمات ویژه بهره‌مند شوند.

این کمپین که با هدف شناسایی و پیشگیری از مشکلات پیچیده خودرویی و کاهش هزینه تعمیرات آتی برای مشتریان برگزار می‌شود شامل خدمات زیر است:

- بازدید رایگان شامل مواردی مانند: عیب‌ یابی با دستگاه، بررسی عملکرد سیستم شارژ، سیستم برف پاکن و شیشه‌ شور، سیستم بخاری و کولر، بازدید سطح مایع خنک‌کننده (ضد یخ)، بازدید روغن‌ها و ...

- 20 درصد تخفیف تعویض قطعات مصرفی مانند لنت ترمز، فیلترها، روغن‌ها و ...

- 80 درصد تخفیف اجرت تعویض

- پذیرایی از مراجعان در محل نمایندگی در زمان مراجعه

- در پایان مدت کمپین از میان مشتریانی که در طول کمپین به نمایندگی‌های مدیران خودرو مراجعه کرده باشند قرعه‌کشی‌ای برگزار و به 20 نفر که نام آنها از گوی قرعه خارج شود، هدایای ارزنده‌ای اهدا خواهد شد.

در نهایت و به منظور حمایت از مشتریانی که خدمات رایگان آنها به پایان رسیده و بیشتر از یک میلیون و 200 هزار تومان هزینه کرده‌ باشند، 300 هزار تومان اعتبار برای مراجعات بعدی تعلق خواهد گرفت که مشتری تا هشت ماه برای استفاده از آن فرصت خواهد داشت.
 

کد خبر 140217

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha