فروش فوق‌العاده کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال و شاهین دنده‌ای تیپ G

فروش کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال و شاهین دنده‌ای تیپ G از روز سه شنبه چهارم بهمن ماه جاری از سوی گروه خودروسازی سایپا آغاز می‌شود.

به گزارش پرشین خودرو، در این شرایط فروش اعلام شده است که خودرو‌ها به صورت عرضه عادی و عرضه برای تخصیص سهمیه به طرح حمایت از جوانی جمعیت به فروش می‌رسند.

 

هر دو این طرح‌ها با تحویل ۹۰ روز کاری همراه هستند و در زمان ثبت نام کل بهای خودرو باید به حساب سایپا واریز شود.

قیمت خودرو‌ها در شرایط فروش اعلام شده قطعی است و برای طرح فروش عادی اعلام شده است که مشتریان تا زمان تکمیل ظرفیت امکان ثبت نام را دارند و فرایند قرعه کشی برای این نوع فروش اتفاق نمی‌افتد.

اما برای طرح فروش حمایت از جوانی جمعیت، مشتریان می‌توانند به مدت سه روز نسبت به ثبت نام اولیه اقدام کنند و پس از آن، نتیجه نهایی به متقاضیان اعلام می‌شود.

در این طرح فروش عادی شرط پلاک فعال وجود دارد. اما نیازی به حساب وکالتی نیست و در صورت تایید خرید، هزینه هنگام ثبت نام نهایی باید به حساب شرکت واریز شود.

قیمت کوئیک R پلاس اتوماتیک آپشنال ۲۹۷ میلیون و ۵۱۸ هزار تومان و شاهین G هم ۳۴۴ میلیون و ۷۴۷ هزار تومان با تحویل ۹۰ روزه قیمت خورده است.

 

برای دریافت بخشنامه طرح فروش سایپا شاهین و کوییک R اینجا کلیک کنید



متقاضیان می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح سه‌شنبه ۴ بهمن ماه با مراجعه به سایت فروش گروه خودروسازی سایپا به نشانی اینترنتی saipa.iranecar.com نسبت به ثبت‌نام کوییک R پلاس اتوماتیک آپشنال و شاهین دنده‌ای تیپ G اقدام کنند.

 

فروش کوییک و شاهین سایپا

کد خبر 140637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha