تصاویر هاوال جدید لو رفت! + عکس و جزئیات

گریت وال یکی از برترین خودروسازان چین است که محصولات زیادی خصوصا در دسته شاسی بلندها و کراس‌ اوورها تولید کرده است. از جمله این محصولات می‌توان به هاوال H2 و H9 اشاره کرد که در ایران نیز به صورت محدود عرضه شده و با اینکه تعداد کمی از آنها وارد بازار شد اما مورد استقبال زیادی قرار گرفتند. حال تصاویری از تست محصول جدید این خودروساز در فضای وب منتشر شده که نشان می‌دهد هاوال جدید با ظاهری بسیار خشن قرار است بزودی به بازار عرضه شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، طبق اطلاعات منتشر شده هاوال جدیدی که تصاویر آن شکار شده، دوازدهمین عضو خاواده SUV های هاوال است. این خودرو که بر اساس پلتفرم جدید شرکت گریت وال تحت عنوان Lemon ساخته شده قرار است در دو نسخه بنزینی و پلاگین هیبرید به دست مشتریانش برسد.

نسخه بنزینی به احتمال بسیار زیاد دارای یک پیشرانه 2 لیتری توربوشارژ بوده و نسخه پلاگین هیبرید یک پیشرانه 1.5 لیتری خواهد داشت. تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که خودروی مورد تست از نوع بنزینی بوده چراکه تنها یک درب باک دارد و محلی برای شارژ بر روی آن دیده نمی‌شود.

شاسی بلند هاوال

با نگاهی به داشبورد و داخل کابین هاوال جدید شاهد طراحی منحصر به فرد و خاص نسبت به دیگر اعضای خانواده پرجمعیت هاوال هستیم که نشان دهنده سبک طراحی جدید این شرکت است.

تصاویر هاوال جدید لو رفت! + عکس و جزئیات

از نکات قابل توجه و خاص داشبورد این شاسی بلند استفاده از یک صفحه نمایش بسیار عریض و در واقع سراسری بوده که قسمت جلوی راننده مربوط به صفحه کیلومتر شمار و قسمت میانی و قسمت جلوی شاگرد مختص به سیستم مالتی مدیا خودرو است. از آن جالب‌تر کنسول میانی است که با زاویه‌ای نسبتا زیاد رو به بالا طراحی شده و بر روی آن دو پد شارژ وایرلس عمودی به همراه تعدادی کلید جهت کنترل سیستم تهویه مطبوع تعبیه شده اما خبری از لیور دنده بر روی آن نیست!

شاسی بلند هاوال

همچنین برخلاف اکثر خودروسازان هاوال همچنان فرمان کاملا دایره‌ای و گرد سه شاخه را برای عضو جدید خود انتخاب کرده و خبری از فرمان D کات نیست.

شاسی بلند هاوال

از نظر ظاهری نیز در هر دو نمای جلو و عقب از چراغ‌هایی باریک و کشیده استفاده شده که ظاهری خشن و جسورانه را به این خودروی شاسی بلند بخشیده است.

شاسی بلند هاوال

همچنین جلوپنحره نیز به صورت یک تکه و سرتاسری، متصل به چراغهای جلو طراحی شده است. ظاهر کلی خودرو اسپرت و به‌روز است و از نظر ابعاد نیز با یک خودرو نسبتا بزرگ و جادار روبرو هستیم. اگر بخواهیم هاوال جدید را با دیگر اعضای خانواده‌اش مقایسه کنیم این خودرو مابین هاوال H6 و H9 قرار خواهد گرفت و بنا به همین علت خودرویی کاملا مناسب برای خانواده‌ها خواهد بود.

کد خبر 141752

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha