پیکاپ شانهای کانن 6×6؛ نخستین پیکاپ 6×6 گریت‌وال + تصاویر

تصاویر جاسوسی از پیکاپ گریت‌وال شانهای کانن 6×6 منتشر شده است که زوایای مختلفی از این پیکاپ غول‌پیکر را نشان می‌دهد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جنون خودروهای آفرودی در چین، خودروسازان چینی را وادار به تولید خودروهای لوکس با قابلیت بیراهه‌نوردی در کنار قابلیت تردد در شهر سوق داده است.


بیشتر بخوانید:

جتور T-1 کاندیدای حضور در بازار خودروی ایران


گریت وال و دانگ‌فنگ دو خودروساز چینی هستند که با سری خودروهای تانک TANK و واریور Warrior به خوبی توانستند از تب خودروهای آفرودی در میان چشم بادامی‌ها بهره‌مند شوند.

واریور Warrior
واریور Warrior

استقبال از خودروهای آفرودی موجب شد تا گریت وال که با سری تانک TANK توانست سهم مناسبی از بازار را به خود اختصاص دهد، نخستین پیکاپ ۶×۶ این شرکت را نیز در دست تولید داشته باشد.

تانک 300 گریت وال
گریت وال تانک 300

پیکاپ گریت وال شانهای کانن 6×6 در واقع نسخه شش چرخ پیکاپ استاندارد شانهای کانن 4×4 است که به پیشرانه 3 لیتری توربوشارژ 360 اسب بخاری با گشتاور 500 نیوتن متری و گیربکس 9 سرعته اتوماتیک مجهز بود.

پیکاپ استاندارد شانهای
پیکاپ استاندارد شانهای کانن

بنابراعلام منابع آگاه از روند تولید خودروسازان چینی، پیکاپ استاندارد شانهای کانن 4×4 و پیکاپ شانهای کانن 6×6 بر روی پلتفرم جدید P71 گریت وال سوار شده است و قدرت خود را از پیشرانه مشترک دریافت می‌کنند.

تصاویر جاسوسی پیکاپ شانهای کانن 6x6 را در گالری زیر ورق بزنید

قیمت نسخه استاندارد پیکاپ شانهای نیز از 26 هزار دلار آمریکا تا 39 هزار دلار متفاوت خواهد بود.

بر اساس اسلایدی که از پیکاپ شانهای لو رفته است، عرضه این خودرو در ماه مه سال 2021 برنامه‌ریزی شده بود اما مانند بسیاری دیگر از خودروهای چینی، عرضه این خودرو نیز به دلیل اپیدمی کرونا به تعویق افتاد.

شانهای کانن
اسلاید منتشر شده از پیکاپ شانهای کانن

در تصاویر جاسوسی ثبت شده امکان مقایسه دو پیکاپ استاندارد شانهای کانن 4×4 و پیکاپ شانهای کانن 6×6 از نظر ابعادی وجود دارد.

پیکاپ شانهای کانن
مقایسه چشمی ابعاد نسخه استاندارد و 6x6 پیکاپ شانهای کانن

ابعاد پیکاپ شانهای کانن 6×6 مشخص نیست اما ابعاد نسخه استاندارد پیکاپ شانهای 5440.1991.1924 با فاصله محوری 3350 میلی‌متر است.

با توجه به ابعاد نسخه استاندارد پیکاپ شانهای کانن، باید انتظار ابعادی بیشتر از شش متر را برای پیکاپ شانهای کانن 6×6 متصور باشیم.

انتظار می‌رود پیکاپ گریت‌وال شانهای کانن 6×6 در نمایشگاه خودروی شانگهای 2023 در ماه آوریل – اردیبهشت سال 1402 – رونمایی و در فاصله زمانی اندکی به بازار عرضه شود.

کد خبر 141804

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha