سهم ۲۸ درصدی بیمه شخص ثالث در پرتفوی بیمه رازی / بیمه رازی سهامدار سایپا شد

مدیرعامل شرکت بیمه رازی با اعلام خبر خرید سهام یکی از شرکت‌های زیرمجموعه سایپا گفت: هم‌اکنون سهم بیمه شخص ثالث رازی در حدود 28 درصد از پرتفوی این شرکت را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، علی جباری بدون اشاره به نام شرکت موردنظر و اینکه آیا در ازای تملک سهام زیرمجموعه سایپا مبلغی به این شرکت پرداخت شده یا به جای بدهی معوق سایپا به بیمه رازی، این سهام به تملک بیمه رازی درآمده است، همکاری بیمه رازی با خودروسازان را یک تعامل مناسب، پویا و سیال دانست.

جباری که در نشست خبری با اصحاب رسانه سخن می‌گفت، در ادامه افزود: اختصاص 28 درصد از پرتفوی بیمه رازی به بیمه شخص ثالث و سهم 22 درصدی بیمه درمانی این شرکت، پرتفوی مناسبی برای شرکت بیمه رازی است.

وی با اشاره به اینکه سهم عمده بیمه شخص ثالث این شرکت به بیمه شخص ثالث خودروهای صفر کیلومتر بازمی‌گردد، تصریح کرد: ضریب خسارت در بیمه شخص ثالت خودروهای صفر کیلومتر کمتر از 60 درصد است.

نشست خبری بیمه رازی
نشست خبری مدیرعامل بیمه رازی با اصحاب رسانه

جباری در پاسخ به سوال خبرنگار پرشین خودرو در خصوص وضعیت همکاری با خودروسازان، اظهار داشت: ما ارتباط خوبی با صنعت خودرو و خودروسازان کشور داریم، تعامل بیمه رازی با همه خودروسازان به صورت مناسبی در جریان است.

وی از اعلام همکاری بیمه رازی با سه شرکت بزرگ خودروسازی کشور خبر داد و گفت: ایران خودرو، سایپا و کرمان خودرو، شرکت‌هایی است که در حوزه خودرو با بیمه رازی همکاری می‌کنند.

جباری با اعلام عدم اطلاع دقیق از میزان بدهی خودروسازان به بیمه رازی نیز گفت: در حال حاضر نمی‌توانیم رقم دقیقی را از بدهی خودروسازان اعلام کنیم اما باید گفت که مراودات مالی بیمه رازی با خودروسازان سیال است و ارقام به صورت دائم تغییر می‌کند..

کد خبر 141820

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha