آغاز فروش جیلی پاندا مینی با قیمت ۶ هزار دلاری + تصاویر و مشخصات فنی

با آغاز فروش جیلی پاندا مینی در بازار خودرو چین دوباره بازار خودروهای مینی در چین داغ و رقابت در این سگمنت سنگین‌تر شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، جیلی پاندا مینی را باید یک خودروی دودر شهری ارزان و جذاب بدانیم که با طراحی زیبا راهی بازار خودرو چین شده است.

پاندا جیلی مینی در بازار رقبایی مانند وولینگ مینی Wuling Mini EV، چری کیوکیو آیس‌کریم Chery QQ Ice Cream، چانگان لومین کرن Changan Lumin Corn و یون بائو BAW Yunbao را پیش روی خود دارد که خود گویای رقابت سنگین در این سگمنت است.

4 رقیب جیلی پاندا مینی را در گالری زیر ورق بزنید

این خودروها به دلیل اینکه بازار هدف زنانه دارند با رنگ‌آمیزی خاص و بیشتر به رنگ صورتی راهی بازار می‌شوند.

جیلی پاندا در ابتدا قرار بود از طریق شرکت جئومتری که یکی از زیرمجموعه‌های برند جیلی است با نام M۲ وارد بازار شود اما در تصمیمی عجیب، این خودرو با برند جیلی راهی بازار شد.

جیلی مینی
جیلی پاندا مینی و جئوم M2 در کنار هم

جیلی پاندا از ظاهر جعبه‌ای و رنگ‌آمیزی دورنگ برخوردار است که بنابراعلام جیلی، با الهام از پاندا طراحی شده است که چراغ‌ها تداعی کننده چشم و چرخ نیز پنجه‌های این پاندای خیالی است.

البته باید گفت که سابقه طراحی با الهام از پاندا در جیلی مسبوق به سابقه است و پیش از این نیز خودروی GLeagle Panda از سوی جیلی در سال‌های ۲۰۰۹ تا ۲۰۱۶ عرضه شده است.

جیلی پاندا مینی

جیلی پاندا یک خودروی دیفرانسیل عقب است و موتور روی محور عقب قرار دارد. بسته باتری نیز در میانه زیرین خودرو جانمایی شده است و درگاه شارژ نیز در جلوی جیلی پاندا مینی قرار دارد.

جیلی پاندا مینی

جیلی پاندا مینی در دو نسخه عرضه می‌شود. نسخه پایه جیلی پاندا مینی به یک موتور برقی ۲۷ اسب بخاری و بسته باتری ۹.۶۱ کیلووات ساعتی مجهز است که حداکثر ۱۰۰ کیلومتر سرعت و توان پیمایش ۱۲۰ کیلومتری از مشخصات اصلی آن است.

نسخه دوم جیلی پاندا مینی نیز به یک پیشرانه الکتریکی ۴۱ اسب بخاری با گشتاور ۱۱۰ نیوتن متر تجهیز شده که از یک بسته باتری ۱۷.۰۳ کیلوواتی برخوردار است.

جیلی پاندا مینی

نسخه دوم جیلی پاندا مینی هر چند به پیشرانه قوی‌تر مجهز است اما حداکثر سرعت ۱۰۰ کیلومتری در مشخصات فنی آن ثبت شده است با این تفاوت که توان پیمایش جیلی پاندا مینی از نسخه پایه ۸۰ کیلومتر بیشتر و حدود ۲۰۰ کیلومتر است.

داخل کابین جیلی پاندا مینی به رنگ صورتی طراحی شده است. دو صفحه نمایش ۹.۱ و ۸ اینچی وظیفه اجرای فرامین کنترلی و سیستم صوتی را انجام می‌دهد.

جیلی پاندا مینی

برخلاف ظاهر کوچک جیلی پاندا مینی اما صندلی‌ها به خوبی برای بچه‌ها فضای کافی و ایمن را فراهم می‌کند.

در خصوص قیمت جیلی پاندا مینی نیز باید گفت که نسخه پایه و ۲۷ اسب بخاری ۳۹ هزار و ۹۰۰ یوان معادل ۵ هزار و ۸۸۰ دلار آمریکا قیمت خورده است.

نسخه ۴۱ اسب بخاری جیلی پاندا مینی نیز ۴۹ هزار ۹۰۰ یوآن یا به عبارتی، ۷ هزار و ۳۵۳ دلار قیمت گذاری شده است.

کد خبر 141831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha