معرفی محصولات جدید جیلی با نشان کهکشان! + تصویر

جیلی پس از وعده اخیر خود مبنی بر معرفی یک سری خودروی جدید، از یک نشان تجاری جدید با نام کهکشان Milky Way رونمایی کرد که محصولاتی در رده قیمتی متوسط به بالا را راهی بازار خواهد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، خودروسازان چینی علاقه بسیاری به گسترش فعالیت تجاری با تاسیس برندهای زیرمجموعه در صنعت خودرو دارند و بهترین مثال نیز جیلی چین است.

جیلی صاحب ولوو، زیکر، پولستار، جئومتری و لیوان و ... تعدادی دیگر از خودروسازان بزرگ و کوچک است که محصولات مختلفی در سگمنت‌های متفاوت راهی بازار خودرو می‌کند.

به تازگی جیلی با نمایش یک پوستر از نشان تجاری جدید خود رونمایی کرده است که براساس روال سایر خودروسازان چینی، نام‌گذاری آن با حاشیه‌هایی در ترجمه به زبان‌های دیگر همراه بوده است.

جیلی کهکشان

جیلی نام نشان تجاری این شرکت را Milky Way انتخاب کرده است که ترجمه واژه به واژه آن "راه شیری" می‌شود اما کهکشان نام مناسب‌تری در دیگر زبان‌ها برای برند جدید جیلی خواهد بود.

جیلی با این برند جدید قرار است تا مجموعه‌ای از خودروهای مختلف تولید کند اما نخستین محصول این برند یک شاسی بلند هیبریدی با نام L۷ است که بر پایه پلتفرم e-CMA توسعه یافته و در خلال کنفرانس استراتژی انرژی‌های جدید جیلی در ۲۳ فوریه جاری رونمایی خواهد شد.

در پوستر رونمایی از خودروی جدید جیلی با تصویر L۷، مشخص است که این خودرو از چراغ‌های خطی و باریک برخوردار است.

البته جیلی در این پوستر یک خودروی سدان الکتریکی را نیز نمایش داده است که احتمالا در گروه خودروهای رده بالای این نشان تجاری قرار می‌گیرد.

جیلی کهکشان
تصویر سدان در پوستر رونمایی کهکشان، برند جدید جیلی

آنچه در خصوص خودروهای آینده این برند تا کنون منتشر شده است خبر از تولید خودروهای پلاگین هیبرید و تمام الکتریکی در بازه زمانی سه سال آینده می‌دهد. جیلی در خودروهای برقی این برند از باتری CTP و سیستم‌های کنترل اکترونیکی که توسط جیلی توسعه پیدا کرده است استفاده می‌کند.

کد خبر 141937

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha