کابین چری تیگو 9؛ بهترین کابین محصولات چری تا امروز + تصاویر

در آستانه رونمایی از چری تیگو 9، این شرکت تصاویر رسمی از کابین تیگو 9 را منتشر کرده است که نشان می‌دهد این کابین بهترین کیفیت متریال و طراحی در میان محصولات چری تا امروز را به خود اختصاص داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پیش از این در گزارشی به معرفی چری تیگو 9 در پرشین خودرو پرداختیم و پرچمدار جدید چری را بررسی کردیم.

تیگو9

چری در حال حاضر 14 محصول در کلاس تیگو را در خط تولید دارد که هر کدام ویژگی‌های خاص خود را دارد اما چری تیگو 9 را باید یکی از خاص‌ترین محصولات چری دانست که برای رقابت با بزرگانی نظیر بی وای دی و جیلی آمده است.

تصویر 14 خودروی چری تیگو

تیگو9

براساس تصاویر رسمی از کابین چری تیگو9 باید گفت که کابین تیگو9 در میان محصولات چری یک سروگردن از نظر کیفیت و طراحی بالاتر قرار می‌گیرد و احتمالا پاسخ چری به انتقادات از کیفیت پایین محصولات این شرکت از سوی رسانه‌ها است.

تیگو 9

کابین تیگو9 به صورت دورنگ با نوار ال ای دی LED طراحی شده است و نکات متمایز بسیاری دارد.

یک صفحه نمایش عریض با حالت منحنی که از دو صفحه 12.3 اینچی در کنار هم تشکیل شده است وظیفه نمایش اطلاعات و اجرای دستورات کنترلی و سیستم سرگرمی و موسیقی را بر عهده دارد.

روی کنسول میانی با دو پد شارژ وایرلس، انتخابگر نوع رانندگی، گرم‌کن و سردکن مواجهیم که در پس زمینه برنزی و مشکی پیانویی با حاشیه کرومی جانمایی شده است. زیر کنسول میانی فضایی خالی برای قرار دادن وسایل وجود دارد که به درگاه شارژ مجهز شده است.

تصاویر کابین چری تیگو9 را در گالری زیر ببینید (ورق بزنید)

شیفتر دنده پشت فرمان، دکمه استارت استاپ به سبک خودروهای بنتلی و دکمه‌های کنترلی لمسی روی فرمان و درچه مستطیلی تهویه هوا از دیگر ویژگی‌های کابین تیگو 9 است.

تزئینات داشبورد، درها و صندلی‌ها در یک هماهنگی کامل و با رنگ‌های سفید، شکلاتی و طوسی تیره دیزاین شده است.

روکش صندلی‌ها با دوخت خطی هر چند شلوغ به نظر می‌رسد اما در ترکیب با چرم روی در و داشبورد، ظاهری لوکس و گران قیمت به چری تیگو 9 داده است.

تیگو 9 از یک موتور 2.0 لیتری چهار سیلندر توربوشارژ بنزینی با قدرت 261 اسب بخار و گشتاور 390 نیوتن متر بهره می‌برد و در دو نسخه 5 و 7 صندلی با قیمت پایه 25 هزار دلار آمریکا راهی بازار خواهد شد.

کد خبر 141979

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha