میتسوبیشی اوتلندر رالی‌آرت پلاگین رونمایی می‌شود

منابع ژاپنی از رونمایی میتسوبیشی اوتلندر رالی آرت پلاگین هیبریدی PHEV در سال 2024 میلادی خبر می‌دهند که توانی بالاتر از اوتلندر پلاگین هیبریدی فعلی خواهد داشت.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، وقتی میتسوبیشی پس از سال‌ها در سال 2021 خبر از احیای زیربرند رالی آرت داد همه منتظر رونمایی از پرفورمنسی جذاب بودند که یادآور خاطرات گالانت و لنسر Evo در رالی باشد اما این انتظار با رونمایی برخی تزئیات خودروهای میتسوبیشی برای بسیاری از علاقه‌مندان خودروهای ژاپنی بیهوده بود.

میتسوبیشی
تزئیات رالی آرت پاجرو اسپورت و تریتون

یکسال پس از رونمایی از تزئیات رالی‌آرت برای پاجرو اسپورت و تریتون، نمایشگاه خودرو توکیو اتوسالن شاهد رونمایی از خودروی مفهومی ویژن رالی آرت بر پایه جدیدترین نسل اوتلندر پلاگین هیبریدی در کنار میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت بود.

میتسوبیشی
میتسوبیشی اکلیپس کراس رالی آرت

حال برخی منابع رسمی ژاپنی خبر از رونمایی میتسوبیشی اوتلندر رالی آرت پلاگین هیبریدی PHEV در سال 2024 می‌دهند.

وبسایت BEST CAR گزارش داده است که میتسوبیشی در حال آماده‌سازی رونمایی از میتسوبیشی اوتلندر رالی آرت PHEV با سیستم تعلیق اصلاح شده، استحکام بدنه بیشتر و خروجی افزایش یافته با همان پیشرانه 2.4 لیتری است.

تصاویر کانسپت ویژن رالی آرت را در گالری زیر ببینید

پیشرانه 2.4 لیتری میتسوبیشی اوتلندر پلاگین 248 اسب بخار قدرت داشت در حالی که میتسوبیشی اوتلندر رالی آرت PHEV قادر به تولید 286 اسب بخار قدرت در پی اصلاحات انجام شده روی موتور، خواهد بود.

این منبع قیمت میتسوبیشی اوتلندر رالی آرت PHEV را در بازه 40 تا 45 هزار دلار اعلام کرده است.

کد خبر 142029

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha