انتقاد مدیرعامل سابق ایران خودرو از رئیس سازمان صدا و سیما

مدیرعامل سابق ایران خودرو با انتشار نامه‌ای خطاب به رئیس سازمان صدا و سیما، از انتشار اخبار غیرواقعی در دوره مدیریت وی بر ایران خودرو به شدت انتقاد کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مهدی خطیبی مدیرعامل سابق ایران خودرو در نامه‌ای به پیمان جبلی رئیس سازمان صدا و سیما، از پخش اخبار جعلی استعفای وی انتقاد کرد.

در نامه مدیرعامل سابق ایران خودرو به پیمان جبلی آمده است:

بسمه تعالی
جناب اقای جبلی
ریاست محترم سازمان صدا و سیما
با سلام و احترام
به استحضار میرساند سازمان تحت امر جنابعالی طی دو سه روز گذشته با پخش اخبار جعلی و غیر واقعی در خصوص علت تغییر اینجانب از سمت مدیر عاملی گروه صنعتی ایران خودرو عنوان داشته که این حقیر به دلیل واگذاری خودروهای رانتی برکنار شده ام.

در حالیکه:
۱-هیچ‌ برکناری در کار نبود و به دلیل سرامدن وقت قانونی هیات مدیره، باید تغییرات انجام میشد.
۲-بنده هم در سخنرانی روز مجمع فوق العاده شرکت مورخ ۱۷ بهمن و هم در مصاحبه چند روز قبل در ایران خودرو به خبرنگار محترم آن سازمان توضیح دادم که هیچ خودروی رانتی واگذار نشد و حتی به نامه صدا و سیما هم جهت واگذاری خودرو به کارکنان پاسخ مثبت ندادیم.
اعمال تغییر در ترکیب هیات مدیره حق دولت محترم و اقای وزیر صمت بود و بنده بعنوان سرباز این نظام کاملا تابع هستم لیکن سازمان صدا و سیما بصورت رسمی و علنی با پخش اخبار کذب و جعلی، نسبت به سلب آبروی این بنده سراپا تقصیر خدا اقدام کرد.
بدون تردید جنابعالی و همکارانتان باید حداقل در آن دنیا پاسخگو باشید.
مهدی خطیبی

کد خبر 142032

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha