آیا هنوز برای در آوردن لاستیک خودرو از چاله استفاده می کنید؟

زمانی که درباره تعویض لاستیک و پنچرگیری صحبت می کنیم، چه تصویری در ذهن شما شکل می گیرد؟ عموم مردم به چاله های بزرگ مراکز تعمیرگاهی فکر می کنند و در ذهن شان تصاویر متعددی از جک، پیچ، مهره و تلاش های پی در پی شکل می گیرد.

به گزارش پرشین خودرو، اما امروزه و با پیشرفت تجهیزات تعمیرگاهی، شما برای تعویض لاستیک خود نیازی به روی چاله رفتن نخواهید داشت و می توانید با کمترین دردسر، لاستیک خودروی خود را تعویض کنید. با ما در ادامه این مقاله همراه باشید تا روش های جدیدی تعویض تایر را با یکدیگر مطالعه کرده و آن ها را به بهترین نحو ممکن بشناسیم.

لاستیک درار چیست و چه کاربردی دارد؟

لاستیک درار وسیله ای است که به وسیله آن، می توانید لاستیک، تیوپ لاستیک و یا رینگ لاستیک را بدون هیچگونه دردسر و مشکلی از ماشین خارج کرده و بدون آسیب رساندن به دیگر بخش های خودرو یا لاستیک، برای تعویض یا تعمیر آن اقدام کنید.
دستگاه لاستیک درار را می توان امروزه در اکثر آپاراتی ها، تعمیرگاه ها و مراکز نمایندگی مشاهده نمود. شما حتی می توانید با استفاده از این دستگاه، لاستیک خودروهای سنگینی مانند اتوبوس، مینی بوس و کامیون را تعویض کرده و دیگر با زحمات تعویض لاستیک به شیوه قدیمی، روبرو نباشید.
توجه داشته باشید که استفاده از دستگاه های لاستیک درار باید توسط افراد مجرب و تکنسین های ماهر انجام شود و هر فردی نمی تواند به تنهایی از این دستگاه برای تعویض لاستیک خودرو ها استفاده نماید.

مزایا دستگاه های لاستیک درار

جایگزین کردن روش های قدیمی تعویض لاستیک با این دستگاه، یکی از هوشمندانه ترین کارهایی است که هر فرد می تواند آن را انجام دهد.

 عموما تعمیرکارانی که از این وسیله برای تعویض لاستیک استفاده می کنند، خود متوجه نکات مثبت این دستگاه خواهند شد. در ادامه به تشریح برخی از نکات مثبت این وسیله پرداخته و به این سوال پاسخ می دهیم که چرا باید از لاستیک درار به جای چاله استفاده کرد؟

  • دقت در حین تعویض لاستیک:

در پنچرگیری ها و تعویض لاستیک ها به روش سنتی، همیشه درصدی احتمال برای پاره شدن تیوب یا حتی خود لاستیک، وجود خواهد داشت. این مسئله در شیوه نوین آن صدق نکرده و شما می توانید با خیال راحت، نسبت به تعویض لاستیک خود با دستگاه لاستیک درار، اقدام نمایید.

  • محافظت از رینگ لاستیک:

استفاده از لاستیک درار، سلامت رینگ و حتی دیگر بخش های لاستیک شما را به بهترین شکل ممکن تامین می کند و برخلاف روش های قدیمی، شما دیگر نگرانی خاصی درباره رینگ های گران قیمت خود نخواهید داشت.

  • انجام عملیات به صورت اتوماتیک:

تا زمانی که شیوه کار این وسیله را به چشم خود ندیده باشید، نمی توانید به سادگی درباره قدرت به ایمان رسیده و تفاوت سرعت این روش را با روش های دیگر، درک کنید.
اتوماتیک بودن مراحل تعویض لاستیک، به شما در صرفه جویی در وقت کمک شایانی کرده و ریسک ایجاد مشکل را نیز، به طرز فزاینده ای کاهش می دهد.

  • کاهش مصرف انرژی فیزیکی:

اغلب مراحل کار با این وسیله اتوماتیک بوده و این کار، در مصرف انرژی و نیروی کار نیز به شدت صرفه جویی می کند.

  • محافظت از ساییدگی لاستیک:

همانطور که گفتیم، استفاده از لاستیک درار احتمال ایجاد آسیب فیزیکی به لوازم خودرو را بسیار کمرنگ خواهد کرد.

 

 

لاستیک درار

 

معرفی انواع لاستیک درار

لاستیک درار ها در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده اند که هرکدام، کارایی خاص خود را داشته و به ما، به شیوه ای جدید کمک رسانی خواهند کرد. سه نوع از محبوب ترین لاستیک درار ها لاستیک درار ساده، کمرکش و تیوبلکس دار نام دارد.

  • لاستیک درار ساده:

محبوب ترین و پر استفاده ترین نوع لاستیک درار ها، نوع ساده آن می باشد. اکثر مراکز تعمیراتی از نوع ساده این لوازم استفاده می کنند و کار با آن نیز، ساده تر از کار با دیگر انواع لاستیک درار خواهد بود. شما می توانید بسته به نیاز خود، نوع سبک یا سنگین این لوازم را برای تعمیرگاه تان تهیه کرده و از آن استفاده کنید.

  • لاستیک درار کمرکش:

یکی از نکات مثبت و خاص اصلی دستگاه های کمرشکن، کارایی آن ها در رینگ های بلند تر به شمار می رود. خارج کردن لاستیک ها و رینگ هایی که ارتفاع بیشتری دارند، با استفاده از دستگاه کمرشکن بسیار آسان تر بوده و ریسک بروز حادثه را برای ما، کاهش می دهد. شما می توانید با استفاده از این دستگاه، رینگ های سایز 12 الی 24 را به راحتی از لاستیک خارج کرده و دوباره از آن ها در لاستیک های دیگر، استفاده کنید.

  • لاستیک درار تیوبلکس دار:

این نوع از دستگاه ها مخزنی در بخش انتهایی خود دارند که به وسیله آن مخزن، باد را با شدت وارد لاستیک های تیوبلکس می کنند. روش کار این مدل مقداری با باقی لاستیک درار ها متفاوت بوده و همین امر، یکی از دلایل محبوبیت آن به شمار می رود.

لاستیک درار

قیمت انواع لاستیک درار

حال که درباره خواص مختلف لاستیک درار ها به نتیجه ای مشترک دست یافتیم، زمان آن رسیده تا برای خرید یک دستگاه اقدام کنیم. سوالی که ذهن اکثر افراد را در این مرحله به خود درگیر می کند، این است که قیمت این لوازم به چه صورت خواهد بود؟
همانطور که می دانید لاستیک درار ها در مدل های مختلفی به بازار عرضه شده اند و می توان استفاده های متفاوتی را از این لوازم داشت. این گستردگی در کارکرد و در نوع آن، باعث شده تا قیمت مشخصی برای این دستگاه ها وجود نداشته باشد.

شما باید با توجه به این نکته که قصد استفاده از این دستگاه برای ماشین های سنگین را دارید، یا این که به دنبال کدام نوع از لاستیک درار ها هستید، بودجه خود را معین کرده و سپس برای خرید، اقدام کنید.

جمع بندی

فروشگاه کیا صنعت پدیده فرزان یکی از بهترین درگاه هایی است که می توانید با استفاده از آن، انواع مختلف لاستیک درار را مقایسه کرده و بهترین نوع آن را با بهترین قیمت برای خود تهیه کنید. نه تنها قیمت دستگاه های لاستیک درار، بلکه قیمت بالانس چرخ یا به عنوان مثال قیمت جک دو ستون نیز در این سایت قابل مشاهده خواهد بود.
پس اگر برای خرید یک عدد لاستیک درار دو دل هستید یا نمی دانید که چطور از شر چاله های بزرگ و پردردسر خود خلاص شوید، حال وقت آن رسیده تا با مراجعه به سایت کیان صنعت فرزان، تعویض لاستیک را برای همیشه برای خود به امری ساده و راحت تبدیل کنید.

           

کد خبر 142047

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha