کد خبر 142066
۱۴ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۲۴
بهترین کفپوش برای خودرو کدام است؟

یکی از قطعاتی که معمولاً در هر ماشینی مشاهده می‌شود، کفپوش خودرو است. وجود این قطعه در ماشین باعث حفظ پاکیزگی و آراستگی کف آن می‌شود؛ همچنین از پوشش کف کابین محافظت می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، این قطعه می‌تواند باعث زیبا جلوه‌دادن فضای داخلی ماشین شود. نکته جالب این است که بعد از استفاده از آن هرچند روز یکبار می‌توان به شستشوی آن پرداخت و حس تازگی و نوبودن را به وسیله نقلیه خود منتقل کرد.

اوج کار این محصول زمانی مشخص می‌شود که سرنشینان با کفش‌هایی کثیف و گل‌آلود اقدام به سوارشدن در وسیله نقلیه می‌کنند. در این زمان به‌خوبی می‌توان فهمید که این قطعه چقدر مهم بوده و می‌تواند چقدر کمک‌کننده باشد. شستشوی آن بسیار کار راحتی بوده و با اسپری‌های مخصوص، می‌توان آن‌ها را مانند روز اول براق و درخشان کرد.

در ادامه سعی داریم بهترین نوع کفپوش‌ها را معرفی کرده و به بررسی خصوصیات و ویژگی‌های آن‌ها بپردازیم. اگر می‌خواهید در مورد آن بیشتر بدانید تا پایان با ما همراه باشید.

کفپوش 5 بعدی خودرو

مزایای استفاده از کفپوش خودرو

این وسیله که با نام کفی ماشین نیز شناخته می‌شود، دارای کاربردهای گوناگون و متنوعی بوده و نیاز به استفاده از آن‌ها در سایر ماشین‌ها به وضوح دیده می‌شود. از مزایای استفاده از آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱- ایمن بودن رانندگی به هنگام استفاده از آن

نکته‌ای که بسیاری از مردم به آن توجه نمی‌کنند این است که کفپوش خودرو یا همان زیرپایی ماشین نقش بسزایی در یک رانندگی ایمن ایفا می‌کند. نوع مناسب این وسیله باعث می‌شود که از لیزخوردن پا در هنگام رانندگی به هر دلیلی جلوگیری کند. در نتیجه خطرات احتمالی مربوط به این اتفاق را رفع می‌کند.

۲- ایجاد زیبایی و آراستگی فضای داخلی ماشین

جالب است بدانید که امروزه این قطعه به چیزی بیشتر از لوازم جانبی تبدیل شده و در تزئین و آراستگی فضای داخلی ماشین نیز از آن استفاده می‌شود. انواع متفاوت آن با رنگ‌های مختلف باعث بازشدن دست راننده در استفاده از آن شده است. ترکیب رنگ‌های مختلف آن با رنگ‌های به‌کاررفته در داخل ماشین می‌تواند باعث آراستگی فضای داخلی ماشین شده و جذابیت زیادی را در پی داشته باشد.

۳- کمک به افراد در جهت حفظ پاکیزگی خودرو

مهم‌ترین و اصلی‌ترین استفاده از زیرپایی خودرو، کمک به نظافت و پاکیزگی داخل آن است. اگر این محصول را در ماشین خود نداشته باشید، تمامی گردوغبار و آلودگی‌ها به‌طور مستقیم با کف کابین ماشین برخورد خواهند داشت. تمیزکردن کف کابین ماشین، کار راحتی نیست؛ به همین دلیل بهتر است از کفی مناسب استفاده شود.

از طریق زودلوکس می‌توانید با انواع کفپوش خودرو آشنا شده و با بررسی خصوصیات و ویژگی‌های آن‌ها اقدام به خریدشان کنید.

بهترین کفپوش برای خودرو کدام است؟

انواع متفاوت کفپوش

نوع و طرح‌های متفاوتی از این قطعه در بازار موجود است. هرکدام دارای خواص متفاوتی بوده و در سایز و اندازه‌های مختلف و متناسب با کابین‌های متفاوت خودرو تولید می‌شوند. ۲ نوع از کفی‌های استفاده شده عبارت‌اند از:

۱- ژله ای

 دارای ساختاری ژل‌مانند بوده و دارای انعطاف زیادی هستند. بزرگ‌ترین مشکل این محصول این است که به علت داشتن ساختاری شبیه به لاستیک  به‌راحتی در زیر پا سر می‌خورند. این مورد باعث شده که این محصول طرف‌داران زیادی نداشته باشد.

۲- چرمی

انواع کفپوش چرمی خودرو به دلیل جنس و کیفیت بسیار خوبشان به مقدار فراوانی مورداستفاده قرار می‌گیرند. این نوع کفپوش خودرو دارای طرف‌داران بسیار زیادی بوده و روزبه‌روز به تعداد آنان افزوده می‌شود. اکثر مردم آن را با نام‌های کفپوش ۵ بعدی و کفپوش ۳ بعدی می‌شناسند.

این کفی‌ها به علت جنس و کیفیتی که ساختار آن‌ها دارد قابلیت استفاده به‌صورت بلندمدت را داشته و در مقابل عوامل بیرونی بسیار مقاوم هستند. انعطاف قابل‌توجهی دارند و بعد از شستن آن‌ها مدت‌زمان بسیار کمی لازم است تا خشک شوند و دوباره در داخل ماشین قرار بگیرند.

از طریق زودلوکس می‌توانید با خصوصیات کفپوش ۵ بعدی خودرو بیشتر آشنا شده و بعد از آن اقدام به خرید بهترین کفپوش خودرو در بازار کنید.

بهترین کفپوش برای خودرو کدام است؟

تفاوت میان کفی ۵ بعدی و کفی ۳ بعدی

اکثر مردم تفاوت میان این دو نوع را نمی‌دانند و به‌جای استفاده از واژه کفی ۵ بعدی از واژه کفپوش ۳ بعدی لبه‌دار استفاده می‌کنند. میان این دو محصول تفاوت‌های زیادی از هر لحاظ وجود دارد که باعث ترجیح‌دادن کفی‌های ۵ بعدی شده است. برخی از تفاوت‌های میان آن‌ها عبارت‌اند از:

۱- کفی ۵ بعدی به دلیل کیفیت ساخت خوب و مناسبش نسبت به کفی ۳ بعدی دارای طول عمر بیشتر و مقامت بیشتری است.

۲- انواع کفپوش خودرو ۵ بعدی می‌توانند با اندازه‌های متفاوت خود، تمامی کف خودرو را بپوشانند؛ درحالی‌که کفی‌های ۳ بعدی ممکن است این ویژگی را نداشته باشند.

۳- کفی‌های ۵ بعدی از لحاظ قیمت، مقداری گران‌تر است؛ ولی قطعاً کیفیت بهتر آن‌ها این اختلاف قیمت را جبران می‌کند.

۴- تنوع رنگی در میان نوع ۵ بعدی بیشتر بوده و قابلیت به‌کارگیری در خودروهای متفاوت را دارد.

موارد بیان شده تعداد محدودی از تفاوت‌های این دو محصول است. با زودلوکس می‌توانید اقدام به خرید انواع کفپوش خودرو، برای مثال کفپوش صندوق عقب کرده و از مزایای آن لذت ببرید.

بهترین کفپوش برای خودرو کدام است؟

ویژگی های کفی ۵ بعدی

افرادی که در خرید خود اقدام به خرید این نوع کفی کرده‌اند، هرگز پشیمان نشده‌اند. این کفی‌ها با مزایای بسیاری که دارند می‌توانند به خوبی رفع‌کننده نیاز ماشین باشند. در ساختار این وسیله از چرم مصنوعی استفاده شده که به مرورزمان خاصیت خود را از دست نمی‌دهند. این محصول مناسب‌ترین کفی برای ماشین‌ها به‌حساب می‌آید. برخی از ویژگی‌های مثبت این وسیله عبارت‌اند از:

۱- پوشش کامل کف اتومبیل: اکثر زیرپایی‌هایی که در بازار استفاده می‌شوند، نمی‌توانند به‌طور کامل کف کابین ماشین را بپوشانند؛ ولی کفپوش خودرو ۵ بعدی به‌راحتی این مشکل را حل کرده و تمام کف اتومبیل را می‌پوشاند.

۲- داشتن پد پدال PVC: دقت داشته باشید که این قطعه تنها بر روی کفی‌های باکیفیت نصب می‌شود. این قطعه باعث شده که راننده در مواردی که مشغول تعویض دنده است، پای خود را روی آن بگذارد و به این‌ترتیب مانع از استهلاک کفی ماشین بشود.

بهترین کفپوش برای خودرو کدام است؟

چرا کفپوش مد نظر خود را از زودلوکس تهیه کنیم؟

این مجموعه در زمینه فروش کفپوش خودرو دارای سابقه‌ای چندین‌ساله و درخشان است. زودلوکس سعی دارد به بهترین نحو ممکن برطرف‌کننده نیازهای مشتری خود باشد. از طریق آن می‌توان به‌صورت اینترنتی محصول مدنظر خود را سفارش داد.

این فروشگاه متعلق به مشتریان عزیز بوده و آماده ارائه خدمات و پاسخگویی به تمامی سؤالات شما عزیزان است.

کد خبر 142066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha