یانگ وانگ U۸ بزودی عرضه خواهد شد / خودرو برقی ۱۱۰۰ اسب بخاری BYD

عکس‌های جدیدی از نسخه اصلی و نهایی شاسی بلند BYD Yangwang U۸ در پشت یک کامیون در چین منتشر شده است. این اولین نسخه‌ از یانگ وانگ U۸ است که ترکیبی از شیشه های تیره با رینگ‌های آلیاژی مشکی دارد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یانگ وانگ برندی جدید و لوکس از خودروهای برقی جدید کمپانی مطرح BYD است. برند Yangwang در ژانویه با تولید دو خودرو راه اندازی شد که هردوی آنها خودروهای شاسی بلند با نام U۸ و U۹ بودند. طراحی‌های این برند با بسیاری دیگر از شاسی بلندهای آفرودی که اخیرا عرضه شده‌اند مطابقت دارد، خودرویی مکعبی و بزرگ. همچنین این شاسی بلند از نظر امکانات نیز بسیار لوکس بوده و مواردی مانند سنسورهای لیدار و دوربین در بالای شیشه جلو، آینه‌های بزرگ، قاب چرخ یدکی در پشت و دستگیره‌های درهای مخفی را داراست. طول خودروی U۸ حدود ۵۳۰۰ میلی متر با فاصله بین دو محور ۳۰۵۰ میلی متر است.

یانگ وانگ U8

شاسی بلند U۸ بر روی پلتفرم جدید Yisifang ساخته شده است. این خودروی فوق العاده دارای چهار موتور الکتریکی با مجموع خروجی ۱۱۰۰ اسب بخار است. حداکثر قدرت یک موتور ۲۷۵ اسب بخار و حداکثر گشتاور آن ۳۲۰ نیوتن متر است.

هر موتور یک چرخ را به حرکت در می‌آورد و به U۸ اجازه می‌دهد تا یک چرخش ۳۶۰ درجه را انجام دهد. U۸ یک شاسی بلند آفرودی تمام عیار با شاسی مستقل است که به آن امکان عبور از آب های کم عمق را می دهد. در جاده نیز سرعت بی‌نظیری دارد. شتاب ۰ تا ۱۰۰ این شاسی بلند فوق العاده تنها در ۳ ثانیه است. البته این همه زیبایی هزینه زیادی دارد، قیمت پایه U۸ حدود ۱۱۸۰۰۰ دلار خواهد بود. 

یانگ وانگ U8

اولین نمایش عمومی یانگ وانگ U۸ در نمایشگاه خودرو شانگهای ۲۰۲۳ در ماه آینده خواهد بود و انتظار می‌رود پس از عرضه استقبال خوبی از آن شود. 

کد خبر 142101

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha