کد خبر 142122
۲۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۶:۳۳
فروش اقساطی محصولات سایپا با تحویل فوری

با توجه به تغییر سبک زندگی در جامعه، نیاز به یک خودرو برای هر خانواده بسیار ضروری شده است. در سال‌های اخیر خرید خودرو کار چندان دشواری نبود و هر فرد به راحتی می‌توانست ماشین دلخواه خود را از کارخانه مورد نظر سفارش دهد.

به گزارش پرشین خودرو، با گذشت زمان، شرایط خرید و فروش بسیاری از وسایل تغییر کرده است. این روزها فرایند قرعه کشی برای خرید خودرو، آن هم با شرایط خاص، به یک روند در این بازار تبدیل شده که امید خانواده‌ها برای رسیدن به ماشین را بسیار کم کرده است. ما در این مطلب شما را با فروش اقساطی خودرو و هر آنچه در این باره لازم است، آشنا می‌کنیم.

معرفی محصولات سایپا

اگر در فضای مجازی گشت و گذاری داشته باشید، متوجه خواهید شد که رقابت سختی در خرید محصولات سایپا در قرعه کشی‌ها وجود دارند. افرادی هستند که بارها و بارها در این فرآیند ثبت‌نام کرده و هیچ خودرویی به آن‌ها تعلق نگرفته است. خوشبختانه سایپا توانسته در تولید خودروهای سواری شهری عملکرد مناسبی داشته باشد و قیمت مناسب محصولات سایپا باعث شده تا اقشار مختلف جامعه علاقه‌مند به این خودروها باشند. راه دیگری برای خرید خودروهای صفر این کارخانه وجود دارد که می‌تواند در مدت کوتاه‌تر و با شرایط آسان‌تری شما را صاحب ماشین کند. خرید و فروش اقساطی خودروهای سایپا روش مناسبی است که توسط مجموعه‌های مختلف ارائه می‌شود.

از محصولات منتخب گروه صنعتی سایپا می‌توان به شاهین، کوییک، تیبا و ساینا اشاره کرد که همگی طرفداران زیادی دارند. تقاضای خودروی کوییک بسیار زیاد است و به همین دلیل خرید و فروش اقساطی کوییک برای افراد زیادی که تمام هزینه را نمی‌توانند به صورت نقد پرداخت کنند، بسیار مناسب خواهد بود.

فروش اقساطی خودرو

افزایش سرسام آور قیمت‌ها همه را سردرگم کرده و اهداف کوتاه مدت و بلند مدت افراد را به هم زده است. افرادی که سعی در خرید خودرو داشتند و به خاطر کسری بودجه نتوانستند اقدام کنند، بدون شک حسرت روزهای اخیر را می‌خورند. حال سوال اینجاست که اگر بودجه کافی برای خرید خودرو نداریم چه باید بکنیم؟ بهترین راهکار در این مورد خرید اقساطی خودرو است.

نوسان قیمت دلار باعث شده که نتوان تا زمان تکمیل شدن هزینه ماشین، برای خرید آن صبر کرد. حتما می‌دانید که قیمت قطعات خودرو به قیمت دلار بستگی دارد و با افزایش قیمت دلار، قیمت نهایی خودرو نیز بالا خواهد رفت. این مسئله را بارها و بارها در بازار داخلی تجربه کرده‌ایم و بدیهی است که در این دولت نیز به ثبات قیمت در بازار نرسیده‌ایم.

مسئله برجام نیز یکی از مسائل مهمی است که همه افراد جامعه چشم به نتیجه نهایی آن دوخته‌اند. با رد برجام یا قبول آن چه بر سر قیمت‌ها خواهد آمد، مشخص نیست. همه این مسائل دست به دست هم داده‌اند تا باور کنیم که با خرید امروز موفق‌تر از خرید در روزهای آتی خواهیم بود.

تیبا

مزایای خرید و فروش اقساطی خودرو

با توجه به مواردی که در بالا به آنها اشاره شد، کاملا بدیهی است که خرید خودرو با هر شرایطی به نفع خریدار است. شاید تنها فکری که به ذهن شما رسیده، این باشد که با اخذ وام از یک بانک بتوانید خودروی مورد علاقه خود را بخرید. توجه داشته باشید که در این حالت سود بانکی بسیار زیاد است و این نوع خرید برای شما مناسب نخواهد بود.  خرید اقساطی خودرو و پرداخت سود بسیار کم فرصتی است که هر فردی می‌تواند از آن بهره مند شود.

در این نوع خرید، بلافاصله پس از عقد قرارداد خودرو به نام خریدار زده می‌شود. با ثبت سند به نام خریدار، خیال هر فردی از انجام معامله و مالک بودن خودرو راحت خواهد بود. اقساط با کمترین بهره در این مورد در نظر گرفته می‌شوند.

پیش پرداخت فروش اقساطی خودروهای سایپا

اکثر افراد جامعه به این نتیجه رسیده‌اند که خرید اقساطی خودرو بسیار مقرون به صرفه است. شاید تنها این سوال در ذهنشان وجود دارد که مبلغ پیش پرداخت خرید خودروها چقدر است؟ این مبلغ به مرجعی که شما انتخاب می‌کنید بستگی دارد و پیشنهاد ما این است که شما به پژواک خودرو مراجعه کنید. تنها با پرداخت 50 درصد قیمت خودرو به عنوان پیش پرداخت، شما صاحب خودروی دلخواهتان خواهید شد. مابقی هزینه را می‌توانید در قسط‌های دو ماهه با بهره کم پرداخت کنید و از سواری خودروی صفر لذت ببرید.

کوییک

کدام محصولات سایپا در فروش اقساطی خودرو جای دارند؟

سایپا به عنوان دومین خودروساز برتر کشور محصولات متنوعی را وارد بازار کرده است و به دلیل مناسب بودن قیمت آنها طرفداران زیادی دارد. با توجه به اینکه خودروهای سایپا در قرعه کشی با قیمت کارخانه لیست می‌شوند، همه با این خودروها آشنا هستند و قیمت بازار آزاد انها را نیز می‌دانند. با توسعه ارتباطات همه افراد جامعه از جدیدترین اخبار روز کشور بلافاصله مطلع می‌شوند و به همین دلیل هر فرد با آگاهی کامل اقدام به خرید و فروش می‌کند.

خبر خوشی که برای شما داریم این است که در حال حاضر پژواک خودرو تمامی خودروهای سایپا اعم از شاهین، کوییک، ساینا و تیبا را پوشش می‌دهد. شما نیز می‌توانید از این تسهیلات در خرید خودروی دلخواه خود استفاده کنید.

مرجع معتبر فروش اقساطی خودرو

اگر شما قصد خرید اقساطی خودرو را دارید، بهتر است به مراجع معتبر مراجعه کنید. به عنوان مثال پژواک خودرو با فروش اقساطی تیبا 2 توانسته است بسیاری از هموطنان را صاحب خودرو کند و همه این افراد از شرایط این مجموعه رضایت داشتند. هم اکنون نیز پژواک خودرو در فروش اقساطی خودروهای سایپا و دیگر خودروسازان کشور فعالیت گسترده‌ای دارد و آماده خدمت به هموطنان عزیز است. از مزایای خرید از این مجموعه می‌توان به تحویل فوری، عدم نیاز به ضامن و ... اشاره کرد.

جمع بندی

با افزایش قیمت خودروها در بازار، بسیاری از افراد نتوانستند خودروهای مورد علاقه خود را خرید کنند. فرآیند قرعه کشی خرید خودروهای سایپا و ایران خودرو نیز نمی‌تواند پاسخگوی نیاز همه افراد جامعه باشد؛ چراکه محدودیت‌هایی در این روش وجود دارد و بسیاری از افراد از حق شرکت در آنها بی بهره هستند. البته برنده شدن در این قرعه کشی نیز کاملا به شانس بستگی دارد. با این حال بهترین راه، مراجعه به مراجعی است که فروش اقساطی خودرو دارند.

شما با مراجعه به سایت پژواک خودرو می‌توانید درخواست خود را برای خرید اقساطی خودروهای مختلف ارائه دهید. تنها با پرداخت 50 درصد قیمت خودرو می‌توانید ماشین را به نام خودتان بزنید و بقیه هزینه را در اقساط متنوع با بهره کم پرداخت کنید. با پژواک خودرو به آسانی و خیلی سریع صاحب ماشین شوید.

کد خبر 142122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha