سرویس ویژه VIP پارکینگ برای خودروهای تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس

سرویس ویژه VIP پارکینگ برای خودروهای تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس با عنوان جایگاه ویژه برای شما رزرو شده است، ایجاد شد.

به گزارش پرشین خودرو، موضوع خلق تجربه‌ای منحصر به فرد برای مشتریان، امروزه دغدغه مهمی برای برندهای مطرح است. اینکه چگونه می‌توان خدماتی را در اختیار خریداران قرار داد تا رضایت مضاعفی از خرید خود داشته باشند.

در این میان محصولاتی که به عنوان محصولات پریمیوم یا پرچم‌دار یک برند شناخته می‌شوند، معمولا سطح ویژه و بالاتری از خدمات را شامل می‌شوند. نکته قابل توجه درباره اقداماتی که برندهای مختلف در راستای خلق تجربه‌ای متفاوت برای مشتریان انجام می‌دهند این است که چنین اقداماتی از جانب برندهای بومی ما همچنان تازگی دارد.برند فونیکس که با روح لاکچری در صنعت خودرو ایران ظهور کرد، اقدامات نوآورانه را همواره در دستور کار خود داشته است. تیگو ۸ پرو به‌ عنوان نخستین محصول برند فونیکس معرفی شد و ضمن بهره‌مندی از عناصر لوکس، اولین خودرویی لقب گرفت که رادارهای همیار راننده موسوم به ADAS را به بازار خودرو ایران آورد.

سرویس ویژه VIP پارکینگ برای خودروهای تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس

با گذشت یک سال از رونمایی این محصول، فونیکس نسبت به معرفی نسخه‌ای ارتقا یافته از این خودرو اقدام کرد که از موتور ۲ لیتری TGDI و تکنولوژی دو دیفرانسیل هوشمند (AWD) برخوردار است و برای پیمودن آفرودهای سبُک، انتخابی ایده آل به نظر می‌رسد.

به دنبال ارائه نسخه دو دیفرانسیل پرچم‌دار فونیکس که به نام تیگو ۸ پرو مکس شناخته می‌شود، این برند برای گسترش روح لاکچری در ابعاد مختلف مشتریان، گام بزرگی برداشت.

سرویس ویژه VIP پارکینگ برای خودروهای تیگو 8 پرو و تیگو 8 پرو مکس

تخصیص جایگاه‌های ویژه برای دارندگان خودروهای تیگو ۸ پرو و تیگو ۸ پرو مکس در مجتمع تجاری کورش، بخشی از خدمات ویژه فونیکس برای مالکان پرچم‌دار این برند است.

به گزارش مدیران خودرو، طبعا در ادامه این مسیر، برنامه‌های دیگری از جمله افزایش جایگاه‌های ویژه پارک در مراکز خرید مختلف برای مشتریان فونیکس در راه است که باید منتظر ماند و دید.

کد خبر 142150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha