کد خبر 142602
۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۰۹
فروش لیزینگی کشنده دافران تمدید شد

شرکت شایان دیزل طرح فروش تسهیلاتی کشنده های دافران را تمدید کرد.

به گزارش پرشین خودرو، امیر حسین لونی معاون فروش و بازاریابی شرکت شایان دیزل، با اعلام این خبر اظهار داشت: شایان دیزل در یک طرح جامع لیزینگی، کشنده های دافران را با تسهیلات ویژه تا سقف مبلغ ۲ میلیارد تومان به مشتریان خود عرضه می کند.

وی با اشاره به تمدید این طرح گفت: این طرح فروش با اعطای تسهیلات ۶۰ ماهه آغاز شده و تا ۱۵ خردادماه جاری ادامه خواهد داشت.

معاون فروش و بازاریابی شرکت شایان دیزل با اشاره به جزییات این طرح لیزینگی گفت: در این طرح کشنده های دافران هم بصورت فروش فوری و هم پیش فروش با موعد تحویل شهریور ماه سال جاری عرضه خواهند شد و تمامی مشتریان به ترتیب اولویت ثبت نام می توانند از تسهیلات ویژه این طرح بهره مند شوند.

کشنده DAFRAN H۷ با مشخصات فنی بسیار متمایز، و بهره مندی از موتور پرقدرت و کم استهلاک ۴۸۰ اسب بخار، با گیربکس اتوماتیک ZF TRAXON با اینتاردر ۵ زمانه و رادار جلو و دوربین خط خوان، چراغ روز و امکانات رفاهی استاندارد مانند کولر درجا و یخچال با استاندارد آلایندگی EURO ۵ EEV می تواند برای حمل و نقل کالاهای خطرناک با نصب انواع کاربری ها اعم از کمپرسی و یخچال، چادری و کفی و ... در جاده های داخل و خارج از کشور بدون هیچ محدودیتی تردد کند.

متقاضیان می توانند برای دریافت اطلاعات تکمیلی، با مراجعه مستقیم به نمایندگان مجاز این شرکت نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

کد خبر 142602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha