نظر شورای رقابت منطقی است

پرشین خودرو: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: اعضای این کمیسیون با نظر و پیشنهاد شورای رقابت برای تعیین قیمت نهایی خودرو موافق است.

به گزارش «پرشین خودرو»، غلام محمد زارعی افزود: به نظر می رسد شورای رقابت در ماه های اخیر به خوبی نحوه تعیین قیمت خودرو را آنالیز کرده و برای تعیین قیمت آن برنامه های خوبی ارایه داده است، بر اساس بررسی های انجام شده و توضیحاتی که رییس شورای رقابت در خصوص نحوه تعیین قیمت خودرو ارایه داده است. زارعی اظهار کرد: البته کمیسیون صنایع نیز در جلسه اخیر خود موضوع قیمت خودرو را مورد بررسی قرارد داد و مقرر شد در روزهای آینده جلسه مشترکی بین کمیسیون و وزیر صنعت و معدن و برخی دیگر از مقامات این وزارتخانه برگزار شود. نماینده مردم شهرستان های بویراحمد و دنا در مجلس شورای اسلامی گفت: امید است در این جلسه آخرین وضعیت نحوه تعیین قیمت خودرو نهایی شود. زارعی با تاکید بر منطقی بودن نظر شورای رقابت بر نحوه قیمت گذاری صنعت خودرو، افزود: انتظار می رود مسوولان صنعت خودروسازی نیز با دید مثبت ومنطقی به موضوع نگاه کنند. به گزارش ایرنا، وی تصریح کرد: نوسانات و افزایش خیره کننده و غیرمنطقی قیمت خودرو تا حدود زیادی بر بازار فروش آن تاثیر گذاشته و بسیاری از مسوولان این صنعت از رکود بی سابقه معاملات صنعت خودرو در ماه های اخیر اظهار گلایه کرده اند. زارعی بر لزوم هماهنگی ، تعامل و نگاه عالمانه و منطقی مسوولان صنعت خودروسازی با دستگاه های نظارتی تاکید کرد و افزود:رویکرد دولت، مجلس و شورای رقابت بر حمایت و تقویت تولید ملی است.
کد خبر 21793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۲/۰۸
    2 1
    يکي نيست يه نم نگاهي به زير بيندازه . مردم ضعيف که نمي تونن حتي يه پرايد بخرن. کاري نکنيد هميشه آه و نفرين مظلومان پشت سرتان باشد.....