کد خبر 27033
۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۴۵
تندر۹۰ و انواع پژو گران می شود

پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو از احتمال افزایش قیمت تندر۹۰ و انواع پژو حداکثر به میزان ۵ درصد براساس گفته وزیر صنعت، معدن و تجارت خبر داد.

به گزارش «پرشین خودرو»، هاشم یکه‌زارع در پاسخ به این سئوال که با توجه به اعلام وزیر صنعت، معدن و تجارت، قیمت کدام خودروها افزایش خواهد یافت؟ گفت: احتمال افزایش قیمت تندر90 و انواع پژو با توجه به ارزبری آنها در بازار وجود دارد. مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو افزود: البته تمام تلاش ما این است که خودروها با افزایش قیمت زیادی در بازار مواجه نشوند، اما به دلیل تغییر نوع ارز از مبادله ای به آزاد برای انواع خودروها احتمال افزایش قیمت برای این دو محصول وجود دارد. به گفته وی، حداکثر افزایش قیمت تندر 90 و انواع پژو 5 درصد خواهد بود. وی در پاسخ به این سئوالی مبنی بر اعلام پژو در خصوص ضرر و زیان هنگفت از تحریم ایران خاطر نشان کرد: به هر حال بازار ایران، بازار بزرگی برای پژو به شمار می آید. یکه‌زارع در خصوص مذاکرات با سایر کشورها برای تولید خودروهای مشترک بیان کرد: کشورهای زیادی برای تولید خودرو با ایران ابراز تمایل کردند که به هر حال بازار ایران را برای منافع خود مناسب می بینند.
کد خبر 27033

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    11 0
    اگه یک درصد هم گرون کنید انصراف می دیم. خودتون سوارشید باهاش دوربزنید.
  • ب ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۶
    11 0
    دو برابرش کنین.کی میخواد بخره؟
  • - ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    11 0
    خوب دست آقایان نابغه مدیریت دردنکنه. ال-90 مدلی که اینجا سرهم میشه قدیمی ترین مدله بعداز این مدل یک فیس لیفت شد و اخیرا هم بدنه کاملا جدیدش در تمام سایتهای خارجی رنو در حال تولید است.پژو های اینجا هم که مال 3نسل قبل هستند.آقایان هزینه اصلی یک خودروساز تحقیق و توسعه محصول جدید است که اصلا در شرکت شما وجود ندارد. افزایش قیمت بابت محصول قدیمی که فقط مواد اولیه را هدر میدهد شاهکاری است که فقط از دست مدیرانی چون شما بر میاید. تبریکات بنده را پذیرا باشید.
  • پيش خريد تندر90 با تاريخ تحويل فروردين 1392 ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    9 0
    در سال گذشته از ايران خودرو تندر90 با تاريخ تحويل فروردين1392 پيش خريد نموده ام پس از گذشت 7 ماه از تاريخ تحويل نه از قيمت خبري است و نه از خودرو.