کد خبر 27045
۶ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۳۴
ب‌.ام‌.و X6 مدل 2015 را دیده اید؟+تصاویر

پرشین خودرو: شاسی‌بلند زیبای ب‌.ام‌.و آلمان در می‌رود تا با نسل جدید خود مجدداً مشتریانش را غافل‌گیر کند. درباره چهره X6 گمانه‌زنی‌های بسیار مطرح است. به طوری‌که این بحث‌ها به اینترنت نیز کشیده شده است.

به گزارش «پرشین خودرو»، تردیدهای بسیاری مطرح است. عده‌ای می‌گویند ب‌ا‌م‌و در کلیه تولیدات جدید خود از نظر طراحی افت کرده است. دیگران معتقدند که این شرکت زبان طراحی آینده را به تصویر کشیده است.

هرچه هست، نسل دوم شاسی‌بلند X6 تا سال دیگر رونمایی می‌شود. این بار اگر قرار باشد ب‌ام‌و مشتریان قدیمی‌اش را دلسرد کند شاید دیگر امیدی به محبوبیت آن نباشد.
 
به گزارش بازار خبر، تست‌های میدانی نسل جدید زیر پوشش‌های استتاری آغاز شده است. حدس و گمان‌هایی درباره طراحی آن منتشر شده که همگی حکایت از انقلاب در چهره آن دارد. گفته می‌شود X6 جدید دارای یک موتور 4.4 لیتری دو توربو هشت سیلندر Vشکل به قدرت 450 اسب‌بخار است. 
 
بی‌تردید یکی از متفاوت‌ترین تولیدات ب‌ا‌م‌و بوده و هست. خودرویی که شرکت آن را یک SUV (وسیله‌ نقلیه با وسایل اسپرت) نمی‌داند. بلکه معتقد است او یک SAC (کوپه با توانمندی اسپرت) است. در حقیقت مهندسان می‌گویند این اولین شاسی‌بلند در کلاس طراحی فوق است.
 
به محض رونمایی در سال 2008 مشتریانی که از طراحی X3 و X5 خسته شده بودند، سراغش رفتند. این خودرو تنها در آمریکا و روسیه تولید می‌شود.
 
 
 
 
کد خبر 27045

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha