درخواست چری از دولت ایران چیست؟

پرشین خودرو: قائم مقام مدیرعامل چری همایش بین المللی صنعت خودرو ایران را با حضور مقامات بالای دولتی برای ایران مفید دانست.

آقای فنگ در گفت و گو با خبرنگار «پرشین خودرو»، با بیان اینکه چری شرکت جدیدی است بیان کرد: رشد چری بسیار سریع بوده و همواره به بازار ایران توجه ویژه ای داشته و از صنعت خودرو این کشور حمایت کرده و از ایران نیز حمایت شده است. چری که در بین 5 شرکت خودروساز بزرگ چین قرار دارد در طول 93 ماه توانست یک میلیون خودرو تولید کند که این میزان برای یک میلیون دستگاه دوم و سوم به ترتیب به 31 و 16 ماه کاهش یافت که نشان از رشد چری دارد. کل تولیدات این شرکت تا کنون به 5 میلیون دستگاه می رسد. شرکت جوان چری یکی از سریعترین رشدها را نیز دارد تا جایی که محصولات این شرکت در 80 کشور به فروش می رسد، 16پایگاه تولید، 3 مرکز توسعه و تحقیق خارج از چین رشد سریع این شرکت را نشان می دهد. فنگ می گوید: ام.وی.ام از مهم ترین شرکای ما در دنیاست. چری در چین دارای 20 هزار پرسنل و 3 هزار مهندس متخصص است که به یاری آنها توانسته محصولات جدید با موتور و گیربکس جدید روانه بازار کند. سه محصول Tigo، E3 و A7 محصولات جدید این شرکت در سال 2013 هستند. به گفته این مقام مسئول در چری پیشرانه های این شرکت به آلمان، ایتالیا و ژاپن هم فروخته می شود. فنگ در در ادامه می گوید: این شرکت در سال 88 با سرمایه گذاری در شهرستان بم استان کرمان وارد ایران شد و تا کنون با 4 محصول توانسته 2317 نفر پرسنل را مشغول به کار کند. چری با کمک ام.وی.ام سعی رد پوشش دهی کل کشور و ارائه خدمات مناسب به مشتریان دارد. همچنین از حمایت های چری از ایران می توان به اسپانسری این شرکت در المپیک 2012 لندن اشاره کرد. برنامه سه تا پنج سال آینده این شرکت مدرنیزه کردن محصولات ام.وی.ام و بالا بردن استاندارد این محصولات تا سطح جهانی است، همچنین ایجاد یک مرکز توسعه و تحقیق در ایران نیز در دستور کار قرار دارد. فنگ می گوید: ما مایل هستیم محصولاتمان را از ایران به دیگر کشورها صادر کنیم. او همچنین می گوید: قطعات در حال حاضر از چین وارد می شود که برنامه داخلی سازی آن نیز وجود دارد. فنگ از دولت ایران می خواهد انگیزه بیشتری برای تأسیس پارک صنعتی به این شرکت بده و معتقد است: شکوفایی صنعت خودرو بر صنایع دیگر نیز تأثیر می گذارد و امیدوار است صنعت خودرو سریعتر پیشرفت کند. او همچنین امیدار است آلودگی هوا کاهش یافته و ایمنی خودروها افزایش یابد تا ایرانی ها نیز از این طریق درآمد بیشتری کسب کنند. فنگ در پایان می گوید: چری سعی دارد به پیشرفت صنعت ایران و خودروسازان دیگر کمک کند.
کد خبر 28126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • - ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    7 0
    موش آزمایشگاهی چینیها که نیستیم. حتی اینا هم محصولشان به روز نیست تو ایران. سایتشان را چک کنید.
  • صادق ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    6 0
    امیدوارم با رفع کم کم تحریم ها روابط ایران با خودروسازان چینی هر روز کم وکمتر شود.لیاقت ایران و ایرانی بیشتر از اینه که ماشین چینی سوار بشه اون هم با قیمت هنگفت.