کد خبر 29200
۲۱ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۵
مربی رانندگی دیجیتال برای کوروت۲۰۱۵

پرشین خودرو: گروه خودروسازی جنرال موتورز قصد دارد تا کوروت ۲۰۱۵ خود را در هیئت یک مربی دیجیتال با ضبط تمامی حرکات خودرو برای راننده بدل کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، خودروساز آمریکایی اعلام کرد که کوروت استینگری ۲۰۱۵ به یک عملکرد موسوم به “performance data recorder” مجهز است که خودرو را قادر می‌سازد تا با ضبط تصاویر تله متری به زمینه‌هایی که شما در آن ضعیف هستید نیز اشاره کند.

corner location plus data

یک دوربین در جلو به ضبط تصاویر ۷۲۰p  می‌پردازد در حالی که در داخل کابین نیز یک میکروفن ضبط صدا صدای داخل کابین را ومخصوصا راننده را ضبط می‌کند.

video data comparison

در ضمن این سیستم به ضبط اطلاعات رهیاب ماهواره ای اقدام کرده که در ثبت اطلاعات پنج برابر سریع تر عمل می‌کند که البته قادر به ثبت سرعت موتور به همراه انتخاب دنده ،نیروی موتور و همچنین زاویه فرمان نیز است.

به گزارش خودروسازی، یک اسلات کارت حافظه در این جعبه شاید سیاه وجود دارد که رانندگان می‌توانند فیلم ضبط شده را بر روی آن ذخیره کنند تا در رایانه به تماشای قیلم بپردازند و شورلت اعلام کرده است که یک کارت حافظه هشت گیگابایتی قادر به ضبط در حدود ۲۰۰ دقیقه فیلم است در حالی که یک کارت حافظه ۳۲ گیگابایتی می‌تواند بیش از ۱۳ ساعت فیلم را ضبط کند.

Tommy_topSpeed

۳ حالت پخش اطلاعات در نظر گرفته شده است که در حالت “touring” فقط فیلم به نمایش در می‌آید و در حالت “track” در فیلم اطلاعاتی همانند سرعت ، دور موتور به همراه مکان ضبط می‌شود و حالت آخر که “sport” نام دارد  که ضمن شنان دهنده سرعت و سایر اطلاعات شتاب صفر تا صد و همچنین حداکثر سرعت را نیز به نمایش می‌گذارد.

صفحه نمایش هشت اینچی این خودرو قادر به پخش فیلم‌ها است ودر ضمن در رایانه می‌توان به تدوین فیلم‌های مورد نظر نیز پرداخت که البته شورلت با همکاری شرکت بریتانیایی Cosworth و همچنین بخش مسابقه کوروت به توسعه این فناوری اقدام کرده است.

در ضمن Cosworth این کار را نیز امکانپذیر کرده است که با جعبه ابزار مخصوص اینشرکت اطلاعات دقیق تری از این فیلم‌ها استخراج شده  که البته شورلت می‌خواهد این فناوری را به صورت اختیاری در دسترس خریداران قرار دهد که البته برای مدل ۲۰۱۵ شورلت کرورت استینگری در دسترس خریداران در ۳ ماهه سوم سال ۲۰۱۴ قرار خواهد گرفت وبه زودی به سایر مدل‌های این شرکت در صورت موفقیت و استقبال خریداران تسری پیدا خواهد کرد.

کد خبر 29200

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha