اجرای طرح زوج و فرد در کرج

پرشین خودرو: فرمانده نیروی انتظامی استان البرز از اجرا طرح زوج و فرد در ماه پایانی امسال در کرج خبر داد و گفت: با ارزیابی های انجام شده از بازخورد اجرای طرح در سال گذشته پیشنهاد شده است این طرح از دهم اسفند به اجرا درآید.

به گزارش «پرشین خودرو»، سردار احمد علی گودرزی با اعلام این خبر اظهار داشت: طرح زودج فرد به منظور تسهیل در رفت و آمد خودروها و کاهش بار ترافیکی در ایام پایانی سال امسال نیز در محدوده های سال گذشته و از ساعت 6 صبح تا 9 شب اجرا خواهد شد.

تصمیمی برای افزایش محدوده طرح گرفته نشده است
وی در خصوص افزایس محدوده های تحت پوشش طرح گفت: مطالعاتی انجام شده است و در صورت نیاز محدوده های تحت پوشش طرح زوج و فرد افزایش خواهد یافت اما هنوز در این خصوص تصمیمی گرفته نشده است.
فرمانده نیروی انتظامی استان البرز با بیان اینکه متاسفانه هنوز زیر ساخت های لازم و مطلوب برای این طرح در کلانشهر کرج فراهم نیست، تصریح کرد: در شورای ترافیک استان مسائل مربوط به اجرای طرح مطرح شده است، اجرای طرح زوج و فرد نیازمند تامین خودرو، دوربین و امکانات مورد نیز است که فراهم کردن آنها همکاری مسئولان را می طلبد.

رسانه های هنجارسازی کنند
سردار گودرزی افزود: خوشبختانه اجرای طرح در سال گذشته رضایتمندی مردم را به دنبال داشت و برای امسال نیز رسانه های باید با هنجار سازی پلیس را در اجرای هر چه بهتر طرح یاری کنند.
وی به نبود اطاعات کافی تکمیلی در این زمینه اشاره کرد و گفت: اطلاعات تکمیلی در خصوص بیمارستان ها، مراکز دولتی و ... نداریم و اگر شهرداری و شورای ترافیک استان بستر لازم را فراهم آورند پلیس آمادگی اجرای طرح زوج و فرد را دارد.

البرز فقط 22 دوریبن ترافیکی دارد
به گزارش مهر، فرمانده نیروی انتظامی استان البرز نبود دوربین های لازم را مهمترین مشکل پیش روی اجرای این طرح عنوان کرد و اظهار داشت: در یکی از کشورهای خارجی که جمعیتش یک دهم جمعیت کرج است شش هزار و 400 دوربین ترافیکی وجود دارد در حالی که استان البرز تنها 22 دوربین دارد.
سردار گودرزی تاکید کرد: باید شهرداری و شورای ترافیک پلیس را در این زمینه یاری کنند زیرا استفاده از نیروی انسانی بر سر چهارراه های برای اجرای این طرح مناسب نیست و باید عزمی جدی و همه جانبه برای اجرای مطلوب زوج و فرد در کرج صورت گیرد.

60 درصد خودروها در جاده های البرز غیر بومی هستند
وی در پایان اعلام کرد: 60 درصد خودروهای در حال تردد در جاده های استان خودروهای غیر بومی هستند و پلیس استان البرز به دلیل اینکه البرز در شاهراه مواصلاتی چندین استان کشور قرار دارد همیشه و به خصوص در ایام تعطیل در آماده باش برای ارائه خدمات به مردم است.

کد خبر 30170

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha