کد خبر 5361
۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶
سمند،بهترین خودرو برای خانواده ایرانی

پرشین خودرو: ایران خودرو با هدف کسب سهم مناسب از بازار و توسعه برند ملی، 110 هزار دستگاه سمند با موتور EF7 تا پایان سال جاری تولید و روانه بازار می کند.

به گزارش «پرشین خودرو»، حسین نجاری معاون سیستم جامع تولید ایران خودرو با بیان این مطلب گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 21 هزار دستگاه سمند با موتور EF7 تولید و به بازار عرضه شده است. وی ممهترین ویژگی سمند با موتور EF7 را ایمنی بالا و مصرف سوخت پایین آن عنوان کرد و اظهارداشت: این خودرو با موتور مذکور ازنظر راحتی سرنشینان، کم مصرف بودن و عملکردی بهترین خودرو برای خانواده های ایرانی است. نجاری افزود: روزانه 400 دستگاه سمند با موتور ملی تولید می شود که در ماه های آینده این رقم به 550 دستگاه در روز افزایش می یابد. وی خاطر نشان ساخت: این خودرو در کلاس D کم مصرف ترین خودرو بازار محسوب می شود. نجاری اظهار داشت: موتورEF7 روی مدل های مختلف سمند نصب می شود و همه بررسی های کارشناسی حکایت از ان دارد که کارایی فنی این موتور عملکرد بسیار خوبی داشته و همین موضوع موجب استقبال مشتریان شده است. معاون سیستم جامع تولید تاکید کرد: در مرکز تحقیقات ایران خودرو فعالیت های مجدانه ای در جریان است تا موتور ملی بر روی سایر خودروها نصب شود و روند کار نشان از موفقیت های فنی در این خصوص می دهد.
کد خبر 5361

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    1 0
    در جواب تيتر خبر بايد بگم اين سخن فقط نظر شماست والا خود اقايون بنز و ب ام و و تويوتا سوار مي شوندبا بالاترين ايمني و كيفيت روز اين بنجل ها هم براي مردم
  • : ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۵/۲۴
    1 1
    دقيقا حرف شما رو تاييد ميکنم
  • امیر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۹/۳۰
    0 1
    هنوز حسابی تست نشده ولی صدای غرش بدی داره
  • مرتضی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۱/۱۱/۰۱
    2 0
    فعلا سوء استفاده از شیر توشیر بازار خودرو سازان ایرانی مهم تر از امنیت مردمه . اگه راست میگن چرا مسئولین خود خودروسازان محصولات خودشون رو سوار نمی شن؟