سایپا: ارزان تر‌ بودن خودروهای صادراتی شایعه است

پرشین خودرو: شركت سایپا با اشاره به انتشار اخباری مبنی بر ارزانتر بودن قیمت خودروهای صادراتی این شركت در دیگر كشورها اعلام كرد: این خودروها ارزان تر از خودروهای عرضه شده در داخل نیست.

به گزارش «پرشین خودرو»، گروه خودروسازی سایپا با توجه به برنامه های صادراتی و با شناسایی بازارهای هدف اقدام به صدور خودروهای خود به كشورهای سوریه، عراق، سودان، سنگال، غنا، ونزوئلا و آسیای میانه كرده است كه باتوجه به اقتصادی وسود ده بودن این محصولات و ارائه خدمات گسترده پس از فروش در بازارهای هدف طرفداران خود را پیدا كرده است. براساس این گزارش، قیمت محصولات گروه خودروسازی سایپا در كشورهای وارد كننده این محصولات با قیمت های نزدیك ،بالاتر و در برخی موارد با قیمتی دوبرابر ایران بفروش می رسد و این محصولات در كشور عراق نیز با توجه به قیمت دلار روز و بدون آپشن هایی از قبیل ترمز ای بی اس و كاهش هزینه هایی مانند بیمه و شماره گذاری بین هشت الی 9 میلیون تومان به مشتریان این كشور عرضه می شود. گفتنی است سایپا برای دادن اطمینان از صحت مطالب گفته شده، از قیمت خودروهای ارائه شده در نمایشگاه خودرو عراق كه در تاریخ یكم نوامبر (10 آبان ) سال جاری با حضور نخست وزیر و جمعی از وزرای این كشور در محل نمایشگاه های بین المللی شهر بغداد افتتاح شد تصویر برداری كرده و فایل ویدئویی آن را در سایت خود به نمایش گذاشته است.
کد خبر 7754

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • امير ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۳
    0 0
    آقا ببخشيد من فكر كردم اينجا سايت اطلاع رساني سايپاست! آره؟ ميدونيد كه؟
  • مسلم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۵
    0 0
    شاید تو نمایشگاه قیمتی که سایپا میگه اریه بدن اما تو بازا قضیه یه چیز دیگه س ما سرو کار داریم با بازا عراق که میدونم پراید رو خیلی ارزون تر از بازار ایران خرید وفروش میشه خجالتم خوب چیزیه دارن با این تبلیغ گسترده مردم رو سر کار میزارن. درضمن این سایت پرشین خودرو با این جور مطالب مثل شرکت سایپا اصلا جای پیشرفت نداره کامل چسپیده به خبرای شرکت سایپا.حالا این نظر رو منتشر نکنین ولی مردم قدت تشخیص رو دارن.
  • مسلم ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۰/۰۸/۲۶
    0 0
    نترسین نظرات رو نمایش بدین. کارخونه پراید که مال پدرتون نیست.