افزایش 2 برابری ظرفیت پذیرش مرکز خدمات خودرویی بهمن

با اتمام فاز دوم مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی بهمن، ظرفیت روزانه پذیرش از 85 دستگاه به 210 دستگاه خودرو افزایش می یابد.

به گزارش پرشین خودرو، علیرضا ببر آهنی مدیر تعمیرگاه مرکزی گروه بهمن، در خصوص مدرن ترین مرکز خدمات خودرویی کشور و ارائه خدمات جدید به مشتریان گفت: مرکز پذیرش مدرن بهمن مجموعه ای بزرگ و مجهز است که در لحظه اول ورود، با نگاهی به تجهیزات موجود و نظم آن، به راحتی می توان با آن ارتباط برقرار کرد.

به گفته وی، یکی از خدمات جدید در مرکز خدمات مذکور، وجود مشاور پذیرش آقا و خانم است که از بدو ورود تا انتهای ترخیص خودرو، صفر تا صد مراحل را با مشتری همراه خواهد بود.

ببرآهنی ادامه داد: این مشاوران آموزش های فنی، رفتار سازمانی و مشتری مداری را گذرانده اند. از این رو به کار گیری مشاور پذیرش مستلزم افزایش نیروی انسانی در این مرکز است که گروه بهمن به جذب نیروی کار و اشتغال زایی توجه ویژه ای داشته است، به طوری که نیروی انسانی این بخش دو برابر شده است.

مدیر تعمیرگاه مرکزی بهمن متذکر شد: سرویس های خدماتی پذیرش بهمن فقط به اینجا ختم نمی شود بلکه راه اندازی کافی شاپ رایگان، فضای بازی کودک، استفاده از مبلمان هم رنگ و استاندارد، میز پذیرش استاندارد از دیگر تغییرات پذیرش بهمن محسوب می شود ضمن اینکه مشتریان در تمام مدت تعمیر خودرو می توانند به صورت آنلاین از حضور در گالری و اقامت در فضایی که مشرف به تعمیرگاه است، لحظه به لحظه عملیات سرویس خودروی خود را از نزدیک ببینند در حالی که در همین فضا نیز می توانند از اینترنت رایگان هم استفاده کند.

 

بهمن موتور



وی افزود: مرکز پذیرش مدرن بهمن، در فضایی بالغ بر یک هزار و 100 متر مربع به عنوان سالن پذیرش و فضایی بالغ بر یک هزار و 800 متر به عنوان سالن تعمیرگاه با جدیدترین تجهیزات مطابق با استانداردهای جهانی خدمات پس از فروش خودرو طراحی شده است.

مشتریان گروه بهمن می گویند؛ مرکز خدمات خودرویی مدرن گروه بهمن در شرایطی راه اندازی شده است که مشتریان پیش از این نیز از خدمات ارائه شده رضایت داشتند و می گویند با وجود مرکز جدید کیفیت خدمات بالاتر می رود.

ببر آهنی در این خصوص گفت: رضایت مشتریان افزایش یافته است و نتایج آن را در ارزیابی ماه های آینده شرکت ISQI خواهیم دید.

مدیر تعمیرگاه مرکزی بهمن در خصوص رعایت پروتکل های بهداشتی در این مجموعه گفت: پروتکل ها همزمان با شیوع بیماری کرونا در تمام مراحل پذیرش خودرو در تعمیرگاه مرکزی بهمن رعایت می شود که بدین منظور برای هر مشتری در لحظه ورود یک بسته بهداشتی در نظر گرفته شده است و همچنین از ابتدای پذیرش تا ترخیص خودرو از روکش های یک بار مصرف برای پوشش فرمان خودرو استفاده می شود.

مدیر تعمیر گاه مرکزی بهمن در خصوص تامین قطعات و اطمینان خاطر به مشتریان تصریح ‌کرد: استفاده از قطعات اصل مزین به هولوگرام، یکی از ویژگی‌ها و مزیت رقابتی گروه بهمن در مقوله قطعات به شمار می آید. در زمینه تامین قطعات یدکی از رقبای خود پیشی گرفته ایم و مشکلی برای تامین قطعه محصولات سواری و کار نداریم. تمام قطعات از شرکت مادر و اصلی تامین می شوند که دارای شش ماه و یا 10 هزار کیلومتر ضمانت هستند.

یادآور می شود: گروه بهمن همواره از طریق تعمیرگاه مرکزی و شبکه نمایندگی های خود طرح های خاصی را با هدف ارائه خدمات ویژه به مشتریان و همچنین گسترش فرهنگ توجه به عملیات پیشگیرانه تعمیرات در طول سال اجرا می کند که در قالب طرح هایی چون هوای پاک، استقبال از بهار، امداد نوروزی و ... قابل اشاره است.

کد خبر 130542

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha