تولید فرمان برقی در دستور کار شرکت کروز قرار گرفت / تولید فرمان برقی دنا پلاس و پژو 207 در شرکت کروز

مدیر فروش و توسعه بازار کروز با اشاره به سهم بیش از 50 درصدی شرکت کروز در تامین نیاز خودروسازان بزرگ کشور از برنامه ریزی و تولید فرمان برقی در این شرکت برای خانواده دنا پلاس و پژو 207 در آینده نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یوسفی در نشست خبری مجازی با خبرنگاران که بعد از ظهار امروز برگزار شد با بیان این مطلب اظهار داشت: شرکت کروز در سال گذشته بیش از 30 درصد افزایش تولید داشته است و در سال گذشته توانست به عنوان یکی از بزرگ ترین تامین کنندگان شرکتهای خودروساز توانست بیش از 55 میلیون قطعه را تولید و در اختیار خودروسازان بزرگ داخلی قرار دهد و رکورد خوبی را در تولید قطعه کسب نماید.

وی گفت: هم اکنون شرکت کروز به طور متوسط بیش از 50 درصد از سهم تامین قطعات خودروسازان داخلی را در اختیار دارد و این مزیت به جهت قیمت رقابتی، کیفیت و تحویل به موقع قطعات در شرکت کروز حاصل شده است گرچه که در خصوص برخی قطعات های تک این سهم به بیش از 70 تا 80 درصد می رسد.

وی تاکید کرد: چنانچه تحریم ها در سال گذشته نبود شرکت کروز قابلیت تولید بیش از ۷۵ میلیون قطعه را داشت اما موانع و مشکلات مانع از دست یابی به این رقم در تولید شد.

 

کروز



مدیر فروش و توسعه بازار کروز همچنین در پاسخ به خبرنگار پرشین خودرو در خصوص تولید فرمان برقی در شرکت کروز گفت: فرمان برقی برای اولین بار توسط شرکت کروز و با نصب بر روی خودرو 207 آغار شد و قرار بود که به تیراژ مطلوبی برسد و سپس داخلی سازی شود که به دلیل عدم تیرآز مناسب و نبود توجیه اقتصادی متوقف شد اما هم اکنون تولید این محصول در دستور کار قرار گرفته است و تمام تکنولوژی های تولید این محصول در مجموعه کروز به همراه شریک خارجی نصب و راه اندازی شده است و مقرر است فرمان برقی تولید شده برروی خانواده دنا پلاس و پژو 207 نصب شود.

یوسفی در ادامه در خصوص تولید انحصاری قطعات خودرو در شرکتهای قطعه سازی گفت: شرکت کروز در هیچ قطعه‌ای تک منبع نیست و انحصاری در این بخش وجود ندارد و برای همه قطعات تولیدی در کروز تولیدکننده و سورس های موازی در کشور وجود دارد.

کد خبر 131365

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha