معاوضه (خرید و فروش) خودرو «ب ام و» شما در پرشیا خودرو

جشنواره سراسری معاوضه خودرو ب ام و (Trade In Your BMW) توسط پرشیا خودرو در روزهای 29 تا 31 اردیبهشت ماه جاری در شهر تهران در دفتر مرکزی و همچنین در نمایندگی های رسمی این شرکت در سراسر کشور برگزار می شود.

به گزارش پرشین خودرو، در این جشنواره، شرکت پرشیا خودرو این امکان را برای دارندگان خودرو ب ام و که تمایل به تعویض خودروی خود را دارند، فراهم کرده تا از طرح " تعویض خودرو نو و کارکرده پرشیا خودرو " استفاده نمایند. خودروهای موجود در این جشنواره با " گواهینامه کارشناسی پرشیا خودرو ارائه خواهند شد.

همچنین در مدت زمان این جشنواره، شرایط خرید نقد و اقساط خودرو ب ام و و مینی برای افرادی که مایل به خرید باشند فراهم است. علاقمندان می توانند ضمن حضور در این جشنواره جذاب و خرید یا فروش خودروهای ب ام و، از خدمات و تخفیف های اختصاصی این جشنواره بهره‌مند شوند.

 

ب ام و



تخفیف ها و خدمات در این جشنواره شامل بخش های مختلف به شرح موارد ذیل می باشد:

10 درصد تخفیف جهت کاور بدنه ، سرامیک و کیت در بخش خدمات تیونینگ

30 درصد تخفیف کل برای خرید گارانتی 3 ساله جهت خودروهای موجود در جشنواره

25 درصد تخفیف خرید گارانتی و BSI به همراه 1 سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتریان دارای BMW/MINI
اختصاص پکیج لوازم اکسسوری و لایف استایل به ارزش 12 تا 15 میلیون تومان به خریداران خودرو (به همراه 4 عدد ادتیو اورجینال ب ام و به صورت رایگان)

ارائه ووچر 10 درصد تخفیف در خرید اکسسوری و لایف استایل جهت تمامی بازدید کنندگان جشنواره

انجام2 سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتری خریدار خودرو (دارای گارانتی 2 ساله)

انجام 4 سرویس رایگان BSI معمولی برای مشتری خریدار خودرو (دارای گارانتی 3 ساله)

ارائه بیمه نامه شخص ثالث با 5 درصد تخفیف ، بیمه نامه بدنه با 40 درصد تخفیف ، بیمه عمر و پس انداز با 10 درصد تخفیف ، بیمه مسئولیت با 20 درصد تخفیف.

مشتریان و علاقمندان در شهر تهران نیز می توانند از تاریخ 29 الی 31 اردیبهشت ماه 1400 با مراجعه به دفتر مرکزی شرکت پرشیا خودرو واقع در کیلومتر 6 جاده مخصوص تهران کرج، از فرصت فوق العاده این جشنواره جهت خرید یا فروش خودرو استفاده نموده و از خدمات و تخفیف های گسترده و متنوع بهره مند شوند.

همچنین علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند با شماره (کد شهر 021 ) 4591 داخلی 3 بخش فروش تماس حاصل نموده و یا به وبسایت ما به آدرس (persiakhodro.ir) مراجعه نمایند.
 

کد خبر 131898

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha