حرکت ۱۱۰ کارناوال شادی خودرویی و موتوری در مشهد مقدس

۱۱۰ کارناوال شادی خودرویی و موتوری در آستانه عید سعید غدیر در مراسمی در خیابان‌های مشهد به حرکت درآمدند و شور و حال خاصی در شهر به وجود آوردند.

به گزارش پرشین خودرو، در این کارناوال شادی، خودرو‌های اتوبوسی حامل گروه‌های سرود نوجوانان هم در خیابان‌های شهر حرکت می‌کردند و با اجرای سرود، شعف و شادی را به همشهریان هدیه می‌دادند.

رییس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد درباره دیگر برنامه‌های دهه ولایت و امامت در شهر گفت: چهار هزار عنوان برنامه در مشهد مقدس از عید قربان آغاز شده است و تا عید غدیر ادامه دارد.

 

کارناوال شادی خودرویی


مجتبی منتظری افزود: در طول این دهه، اجرای هزار سرود در خودرو‌های ون با عنوان "پاتوق سرود"، حرکت پنج تریلی آذین‌بندی شده با عنوان کارناوال‌های شادی، برگزاری نمایشگاه غدیر در کوهپارک، برگزاری ۱۴جشن بزرگ شهری با ظرفیت ۱۰ هزار نفر و برگزاری ۵۰۰ جشن محله‌ای و جشنواره محله آرایی با کمک‌های مردمی در مشهد انجام می‌شود.

رییس شورای هیات‌های مذهبی خراسان رضوی نیز گفت: در شب و روز عید غدیر ۵۴۵ هیات مذهبی در استان مراسم جشن برگزار می‌کنند؛ که ۴۳۵هیات از این تعداد در مشهد است.

سیدمهدی طباطبایی افزود: به همین مناسبت هیات‌های مذهبی در ظهر عید غدیر یک میلیون و ۱۱۰ هزار پرس غذا را طبخ و بین نیازمندان حاشیه شهر مشهد توزیع می‌کنند.

وی گفت: آزادی ۱۱۰زندانی جرایم غیرعمد و تهیه ۱۱۰جهیزیه از دیگر برنامه‌ها به مناسبت عید غدیر در خراسان رضوی است.

کد خبر 133116

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha