مزایده 81 رقبه املاک و مستغلات ایران زمین

بانک ایران‌ زمین در اطلاعیه ای اعلام کرد که قصد دارد املاک مازاد بر نیاز خود را با وضع موجود و با شرایط نقد / نقد و اقساط از طریق مزایده عمومی به فروش برساند.

به گزارش پرشین خودرو، بانک ایران زمین که با نماد وزمین و با سرمایه چهار هزار میلیارد ریال در بازار سرمایه کشور فعال است، در اطلاعیه ای با عنوان برگزاری مزایده- گروه ب که از طریق سامانه کدال سازمان بورس منتشر شد، از فروش تعداد 81 رقبه املاک و مستغلات مازاد خود از طریق مزایده خبر داد.

بر اساس این گزارش، متقاضیان خرید این املاک و مستغلات برای دریافت «برگ درخواست شرکت در مزایده» می توانند در تهران به نشانی بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، نبش کوچه نیک رأی، پلاک 1، ساختمان بانک ایران زمین، طبقه اول، اداره مهندسی و املاک و در سایر استان‌ها به آدرس اعلام شده از سوی بانک مراجعه و پیشنهادهای خود را حداکثر تا پایان وقت اداری روز سه‌شنبه 27 مهرماه 1400 از طریق پست پیشتاز دو قبضه فقط به آدرس تهران، بلوار میرداماد، خیابان شمس تبریزی شمالی، نبش کوچه نیک رأی، پلاک 1، ساختمان بانک ایران زمین، طبقه اول، اداره مهندسی و املاک کدپستی: 1919913112 ارسال کنند.

بر اساس این گزارش، مبلغ سپرده شرکت در مزایده معادل پنج درصد قیمت پایه مزایده مندرج در آگهی تعیین شده است که باید به حساب شماره 2-122559-13-198 و شماره شبا IR500690019801300122559002 به ‌نام "مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین" واریز شود.

در عین حال، شرکت کنندگان در صورت تمایل به دریافت اسناد به صورت حضوری باید مبلغ 500 هزار ریال بابت خرید اسناد به حساب شماره 2-122559-13-198 به ‌نام مزایده و مناقصه امور‌مالی بانک ایران زمین واریزکنند و فیش مربوطه را داخل پاکت الف قرارداده و به بانک تحویل دهند.(ضمناً مبلغ دریافتی جهت خرید اسناد به هیچ وجه مسترد نخواهد شد.)

همچنین شرکت کنندگان می توانند اسناد مزایده را از طریق فایل های پیوست به صورت رایگان دریافت کنند.

بر اساس این اطلاعیه، رعایت مفاد فرم پیشنهاد شرکت در مزایده الزامی است و بهای پیشنهادی باید از حیث مبلغ مشخص و معین و بدون خط خوردگی بوده و در پاکت لاک و مهر شده (دربسته) تسلیم شود.

بر اساس اعلام بانک ایران زمین، تمامی املاک عرضه شده با وضعیت موجود به فروش می‌رسند و متقاضیان ضمن بررسی کامل و جامع مستندات و سوابق ملک و پذیرش همه اقدامات لازم آتی برای اخذ مجوز‌ها یا تکمیل تمامی امور مرتبط با ملک و رفع تصرف و انجام تمام استعلام‌های لازم، اقدام به ارائه پیشنهاد خواهند کرد و بدیهی است بانک هیچ‌گونه تعهدی از این حیث نخواهد داشت.

این گزارش حاکی است، بازدید از محل املاک و مستغلات یادشده با هماهنگی قبلی امکان‌پذیر است و بانک ایران زمین در رد یا قبول یک یا تمامی پیشنهادات واصله مختار است ضمن این که هزینه آگهی و کارشناسی از برندگان مزایده اخذ خواهد شد.

بانک ایران زمین هنوز تاریخی را برای اعلام نتایج مزایده اعلام نکرده است.

برای دریافت فایل های پیوست روی آن کلیک کنید:

برگ درخواست شرکت در مزایده

فهرست املاک مزایده

کد خبر 134689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha