رئیس مجمع نمایندگان استان مازندران در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: از آنجا که هنوز به یک وضعیت متعادل در کنترل شیوع بیماری کرونا نرسیده ایم، انجام سفرهای گسترده تفریحی خطر شیوع مجدد بیماری را تشدید می کند.

به گزارش پرشین خودرو، غلامرضا شریعتی با تاکید بر ضرورت پرهیز از سفرهای تفریحی گسترده به شمال کشور، بیان کرد: همچنان آمار فوتی های کرونا در سطح کشور نسبت به جمعیت بالاست. از سوی دیگر کارشناسان حوزه بهداشت و درمان نیز پیش بینی کردند که موج جدید این بیماری در راه است.

وی در ادامه اظهار کرد: ما هنوز به یک وضعیت متعادل در کنترل شیوع بیماری کرونا نرسیده ایم و انجام واکسیناسیون نیز در داخل تکمیل نشده است. اگر مردم از الان بخواهند سفرهای گسترده تفریحی را آغاز کنند، خطر شیوع مجدد این بیماری تشدید شده و چه بسا شرایطی سخت تر از گذشته در کشور حاکم می شود.

نماینده مردم بهشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: احتمال اوج گیری مجدد بیماری کرونا یک هشدار است که همه ما باید آن را در ذهن داشته باشیم. باید تا جایی که امکان دارد از انجام سفرهای تفریحی در شرایط کنونی پرهیز شود و اگر سفری نیز به ضرورت صورت می گیرد، مردم باید رعایت پروتکل های بهداشتی را در اولویت قرار دهند.

شریعتی در پایان تاکید کرد: عمدتا تراکم سفرهای تفریحی در استان مازندران بیشتر است و به مراتب خطر بیماری نیز در استان بیشتر خواهد بود. از مردم تقاضا داریم از انجام سفرهای گسترده تفریحی در شرایط کنونی پرهیز کنند.

کد خبر 134890

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha