به زودی، اتوبوس های گروه بهمن می آید

مدیرعامل گروه بهمن گفت: به زودی، با همکاری یک شرکت اتوبوس ساز، اتوبوس های گروه بهمن به بازار عرضه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بیوک علیمرادلو مدیرعامل گروه بهمن، در مراسم ورود به بازار کامیونت فورس محصول جدید بهمن دیزل، با بیان این مطلب اظهار داشت: گروه بهمن به دنبال رونق حمل و نقل در کشور و عرضه محصولات با کیفیت در این حوزه است.

وی اضافه کرد: با توجه به حجم بالای خودروهای فرسوده در ناوگان حمل و نقل کشور، نوسازی در این بخش را وظیفه خودمان می دانیم و تلاش می کنیم نقش آفرینی خوبی را در این بخش ایفا کنیم.

علیمرادلو، در ادامه از همکاری گروه بهمن با یکی از شرکتهای اتوبوس ساز خبر داد و افزود: به زودی با همکاری این شرکت اتوبوس ساز، محصولات جدیدی را در حوزه اتوبوس به بازار عرضه خواهیم کرد.

مدیرعامل گروه بهمن با بیان اینکه حفظ کیفیت محصولات در بالاترین سطح مهمترین برنامه گروه خودروسازی است، تصریح کرد: ما هیچ چیزی را با کیفیت عوض نمی کنیم.

علیمرادلو همچنین به اهمیت مشتری مداری در گروه بهمن پرداخت و بیان کرد: در این راستا سازمان جدیدی با عنوان «مرکز خشنودی و رضایت مشتریان» را به منظور رسیدگی به امور مشتریان ایجاد کردیم.

وی در پایان با تاکید بر اینکه ما برای کیفیت خوب زندگی، و کیفیت خوب محصولاتمان کار می کنیم، از اجرای ۱۸ پروژه ای توسعه ای در شرکت بهمن دیزل خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر شرکت بهمن دیزل با عرضه محصولات متنوع در حوزه حمل و نقل کشور بیش از ۶۰ درصد بازار به خصوص در حوزه کامیونت را در اختیار دارد.

کد خبر 135558

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha