نقش اثر گذار گروه بهمن در توسعه ناوگان حمل و نقل جاده ای

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی گفت: گروه بهمن با تولید خودروهای سنگین نقش بسزایی در نوسازی این ناوگان دارد.

به گزارش پرشین خودرو، روح الله عباسپور با تاکید بر اینکه حمل و نقل نقشی اساسی و محوری در اقتصاد کشور دارد، بیان داشت: تحریم های ظالمانه علیه صنعت خودرو و نیز نوسانات ارزی در تولیدات ایران خودرو دیزل و سایپا دیزل اثر گذاشته است؛ از این رو گروه بهمن با تولید خودروهای سنگین و ورود این محصولات به بازار به توسعه و نوسازی ناوگان حمل و نقل جاده ای کشور کمک بسزایی خواهد کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه توانمندی گروه بهمن و ایجاد انتظار برای بالا رفتن تیراژ محصولات تولیدی این گروه خودروسازی تصریح کرد: رقابت میان شرکت های خودروسازی داخلی می تواند به ارتقای کیفیت و برآورده کردن نیازهای داخلی منتج شود.

حجت الله فیروزی نماینده مردم فسا در مجلس شورای اسلامی نیز در حاشیه مراسم رونمایی از محصول جدید تجاری بهمن‌دیزل با نام کامیونت «فورس» با تاکید بر اینکه در تولید خودروهای سنگین سهم زیادی نداشتیم، گفت: گروه بهمن با وجود آنکه از حمایت های مالی دولتی زیادی برخوردار نیست اما گام های بلندی را در تولید خودروهای سواری و سنگین برداشته است و موفقیت و دستاوردهای بزرگی را در این زمینه بدست آورده است.

سخنگوی هیات تحقیق و تفحص از خودرو در مجلس شورای اسلامی به نمونه های موفق تولید خودروهای سنگین از سوی بهمن دیزل اشاره و خاطرنشان کرد: کامیونت فورس نیز از حیث زییایی، توانمندی وحجم حمل و نقل بار ظرفیت زیادی دارد و امیدواریم با عرضه این خودرو در بازار، بخش خوبی از حمل و نقل جاده ای به این خودرو اختصاص یابد.


 

کد خبر 135689

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha