اجرای برنامه های عملیاتی به دور از شعارزدگی

مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا بر اجرای برنامه های عملیاتی به دور از شعارزدگی در همکاری با شرکت های قطعه ساز داخلی تاکید کرد.

به گزارش پرشین خودرو، محمدعلی تیموری، با بیان این مطلب اظهار داشت: صنعت قطعه سازی کشور از پتانسیل تخصصی و تجهیزاتی کامل برخوردار است و برای تولید محصولات فعلی در صنعت خودرو نگرانی خاصی از نظر توان زنجیره تامین وجود ندارد.

وی که در نشست هم اندیشی با قطعه سازان سخن می گفت، اظهار کرد: مباحث موردنظر اعضای انجمن همگن قطعه سازی کشور در جلسات تخصصی با اعضای هیات مدیره، قائم مقام ها و معاونان سایپا بررسی خواهد شد تا در کوتاه ترین زمان ممکن، راهکاری عملیاتی برای اقتصادی شدن تولید محصولات در این گروه خودروسازی تدوین و اجرا شود.

تیموری، از طراحی و اجرای نرم افزار پایش و تعیین قیمت قطعات در زنجیره تامین گروه خودروسازی سایپا خبر داد و گفت: قیمت گذاری قطعات به صورت شناور مدنظر قطعه سازان سایپا بوده و برای انجام این کار، طراحی نرم افزار تعیین قیمت قطعات براساس شاخص های تخصصی در دستور کار گروه خودروسازی سایپا قرار گرفته است.

مدیرعامل سایپا در بخشی از گفت وگوی خود با قطعه سازان کشور، ضمن انتقاد از شرایط فعلی خدمات پس از فروش، متذکر شد: متاسفانه هزینه ارائه خدمات و حتی تامین قطعات مورد نیاز در شبکه خدمات پس از فروش نسبت به بازار آزاد بیشتر است؛ در چنین شرایطی نباید انتظار داشت مشتریان تمایلی به استفاده از خدمات پس از فروش ما داشته باشند.

تیموری در پایان با بیان اینکه اجازه نمی دهم به مردم ظلم شود، خاطرنشان کرد: چنانچه بهای تامین قطعه و ارائه خدمات در نمایندگی ها بالاست، مشکل خودروساز است و خودش باید حل کند، نه اینکه مردم هزینه آن را پرداخت کنند.

کد خبر 136714

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha