ارائه تخفیف کانون جهانگردی و اتومبیلرانی در نمایشگاه ‌بین‌المللی گردشگری

کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با حضور در پانزدهمین نمایشگاه ‌بین‌المللی گردشگری و سی‌وپنجمین نمایشگاه ملی صنایع‌دستی تهران، فعالیت‌ها و برنامه‌های خود را در حوزه گردشگری، سفر و خدمات جانبی معرفی می‌کند.

به گزارش پرشین خودرو، کانون از 9 تا 12 بهمن ماه 1400 در کنار دیگر فعالان داخلی و خارجی صنعت گردشگری، حضور داشته و خدمات گردشگری، اقامتی و پذیرایی، امداد خودرویی، فعالیت‌های اتومبیلرانی، دوره‌های آموزشی، خدمات حوزه صدور اسناد و مدارک بین‌المللی رانندگی و خودرو را به بازدیدکنندگان و علاقه‌مندان معرفی و فعالیت رسمی باشگاه اعضاء خود را آغاز می‌کند.

در غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی که با مساحت 231 متر مربع در سالن 38 محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران قرار خواهد داشت، ثبت‌نام باشگاه اعضاء کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برای نخستین بار انجام خواهد ‌شد.

 

کانون اتومبیلرانی



در نمایشگاه گردشگری و صنایع دستی تهران کارت‌های اشتراک سطوح الماس پلاس، طلایی پلاس، نقره ای پلاس و برنزی پلاس امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی با 25 درصد تخفیف برای متقاضیان صادر می‌شود. علاوه بر این به ثبت نام‌کنندگان در باشگاه اعضاء، کارت هدیه برای استفاده از خدمات ویژه امدادی شامل اعزام امدادگر، اتصال باطری، تعویض لاستیک، سوخت رسانی، حمل خودرو در شهر و یا جاده به صورت رایگان اهداء خواهد شد.

 

کانون اتومبیلرانی



معرفی قابلیت های جدید نرم افزار امداد خودرو کانون جهانگردی و اتومبیلرانی از جمله اطلاع‌رسانی لحظه ای مراحل گردش کار به امداد خواه، امکان نمایش محل‌های پمپ‌ بنزین و امکان ثبت نظرات به صورت مستقیم، از فعالیت‌های غرفه کانون در این نمایشگاه خواهد بود.

 

کانون اتومبیلرلنی



ارائه 10 درصد تخفیف در صدور گواهی‌نامه‌های رانندگی بین‌المللی با اعتبار یک سال از جمله مزایای عضویت در این باشگاه است. همچنین بازدیدکنندگان از غرفه کانون با به همراه داشتن اصل گواهی‌نامه رانندگی ملی، اصل یا تصویر گذرنامه و یک قطعه عکس 3 در چهار می‌توانند با برخوراری از 50 درصد تخفیف گواهی نامه رانندگی بین‌المللی خود را در کمتر از 15 دقیقه دریافت کنند.

 

کانون اتومبیلرانی



در همین راستا و به منظور تکریم اعضاء و مخاطبان، دارندگان این کارت‌های عضویت می‌توانند از خدمات دوره آموزشی افزایش دانش و مهارت عمومی رانندگی که با همکاری حوزه اتومبیلرانی و واحد آموزش کانون جهانگردی و اتومبیلرانی برگزار می شود با 100 درصد تخفیف و به صورت رایگان بهره‌مند شوند.

نمایش خودروهای سافاری و آفرود، کمپرها و کاروان‌ها، وسیله‌های نقلیه تاریخی و کلاسیک، تور خودروهای تاریخی در فضای باز نمایشگاه، معرفی پرتال جامع گردشگری کشور و ... برنامه‌های جنبی غرفه کانون جهانگردی و اتومبیلرانی خواهد بود.

کد خبر 136758

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha