آمار تولید ایران‌خودرو به ۴۲۵۴۴۶ دستگاه رسید

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو از عرضه ۳۸۷ هزار و ۶۶۶ دستگاه خودرو به بازار تا پایان هفته سوم بهمن‌ماه و افزایش تجاری سازی محصولات در روزهای اخیر خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، حمید مرادی با بیان این‌که در کنار سرعت یافتن تکمیل خودروهای دارای کسری قطعه، عرضه به بازار نیز افزایش یافته و گروه صنعتی ایران‌خودرو طبق تعهدات خود به وزارت صمت، در سه ماه پایانی امسال بیش از ۱۶۰ هزار دستگاه خودرو به بازار عرضه خواهد کرد.

وی افزود: در حال حاضر حسب تاکیدات مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو، تکمیل و تجاری سازی خودروها در اولویت این خودروساز قرار دارد، به‌گونه‌ای که در هفته سوم بهمن بیش از ۱۵ هزار دستگاه خودرو، تکمیل و آماده تحویل به مشتری شده است.

مرادی از تولید ۴۲۵ هزار و ۴۴۶ دستگاه خودرو تا پایان هفته سوم بهمن‌ماه خبر داد و گفت: با ادامه روند فعلی تامین و تولید میانگین روزانه دوهزار دستگاه تا پایان سال، اهداف تعیین شده تولید در گروه صنعتی ایران‌خودرو محقق خواهد شد.

قائم مقام اجرایی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو، با اشاره به همدلی سازندگان و تامین‌کنندگان ایران‌خودرو در تحقق اهداف تولید ایران‌خودرو، گفت: در کنار افزایش عرضه به بازار، برنامه‌های مختلفی برای نظارت‌های کیفیت در زنجیره تامین و فرآیند تولید قطعه و خودرو اجرا می‌کنیم تا خودرو با بهترین شرایط کیفی به دست مصرف کننده برسد.

کد خبر 137094

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha