کد خبر 137690
۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۸
هرآنچه باید از برند فونیکس بدانید

با توسعه بازار خودرو، سطح تقاضای خریداران هم بالاتر رفته است. علاوه بر توقع بیشتر از ظاهر، کیفیت ساخت، مشخصات فنی، راحتی و مصرف سوخت، مشتریان به دنبال سیستم های سرگرمی و اطلاع رسانی جدید نیز هستند تا چرخه ارتباط بین خودرو و زندگی را حفظ کنند برند فونیکس به وجود آمده تا نیازهای این دسته از مشتریان را برآورده کند.

به گزارش پرشین خودرو، نام فونیکس در حقیقت ریشه در واژه Phoenix دارد. Phoenix یا همان ققنوس، از جایگاهی مقدس و منحصر به فرد در فرهنگ ما برخوردار است. فونیکس پیام آور تکنولوژی و تمدن بشری است و نمادی از شکوه، تجمل و برتری به حساب می آید. چشم انداز برند فونیکس برای مشتریان سطح بالا در نظر گرفته شده و می خواهد که تغییری چشم گیر در زندگی مردم و ارتباط آنها با خودرو به ارمغان بیاورد.

فونیکس به واقع برخواسته از نیازهای مشتریان است و جدیدترین دستاوردهای به دست آمده در نوآوری های استراتژیک همچون سیستم های خود ران را به نمایش می گذارد. به عنوان مثال، خودرو تیگو 8 پرو که اولین محصول از برند فونیکس است، تکنولوژی خود ران سطح 2.5 را ارائه می دهد که به واسطه آن، به راحتی می توان با سرعت بالا رانندگی کرد و پس از یک تنظیم ساده، خودرو می تواند وضعیت حرکت و سرعت خود را نسبت به اتومبیل جلویی کنترل کند.

سیستم ترمز خودکار هم در مواقع اضطرار، وارد عمل می شود و از برخورد های ناگهانی جلوگیری به عمل می آورد. همچنین تیگو 8 پرو قادر است در مسیرهای پر ازدحام شهری، سرعت خود را بر اساس ازدحام ترافیک به طور خودکار تنظیم کند. در عین حال، تیگو 8 پرو به سیستم تعامل صوتی نیز مجهز است که از عملگرهای سان روف، سیستم تهویه مطبوع و سیستم سرگرمی پشتیبانی می کند.

فونیکس یک حلقه زندگی ممتاز را برای کاربران خود خلق می کند. به گونه ای که مشتریان می توانند افراد با هویت نزدیک به خود را بیابند. یکی دیگر از اهداف برند فونیکس، برگزاری فن کلاب های درجه یک است. برنامه هایی نظیر کنسرت، مسابقات سوارکاری، انجمن های اقتصادی خبره و دیگر موارد. همکاری با سایر برندهای لوکس هم از برنامه های تازه برند فونیکس است که در راستای این طرح، تخفیف های ویژه برای مشتریان در نظر گرفته می شود. به این ترتیب، مشتریان کاملا احساس می کنند که فونیکس به شکل نزدیکی با زندگی آنها گره خورده است.

مشتریان هدف فونیکس، کاوشگران و رویا پردازان هستند. کسانی که با نگرش مثبت نسبت به زندگی، از حس رانندگی ممتاز لذت می برند. تکنولوژی، پرستیژ و خدمات پس از فروش، ارزش های اصلی فونیکس را تشکیل می دهند. در این میان، گارانتی ارائه شده برای تیگو 8 پرو به 7 سال یا 200 هزار کیلومتر می رسد که یکی از بیش ترین گارانتی های موجود در بازار خودرو ایران است. در همین حال، یک شبکه خدمات ویژه نیز برای مالکان خودروهای فونیکس راه اندازی می گردد.

امسال نخستین سال حضور برند فونیکس در بازار است. برندی که بالاترین سطح از تکنولوژی را به خریداران عرضه می کند. اینک بسیاری از مشتریان، مشتاقانه در انتظار محصولات جدیدتر و پیشرفته تر از فونیکس با عملکرد شگفت انگیز هستند.


 

کد خبر 137690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha