بازدید از چهارمین نمایشگاه خودرو تهران رایگان است / تدابیر مجریان نمایشگاه برای رفاه حال بازدیدکنندگان

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت : برای بازدیدکنندگان از چهارمین نمابشگاه خودرو تهران هیچ ورودی دریافت نخواهد شد و بازدید برای عموم رایگان است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، عباس تقدسی نژاد در نشست خبری برگزاری چهارمین نمایشگاه خودرو تهران با اعلام این خبر افزود: به منظور تردد آسان و دسترسی بهتر بازدیدکنندگان جهارمین نمایشگاه خودرو تهران تدابیری اندیشیده شده است، از جمله حذف فیزیکی عوارضی خروجی تهران در محدوده شهر آفتاب، ارائه خدمات رفاهی بهتر و اصلاح برخی راهها، اقداماتی است تا در این دوره از نمایشگاه مردم دسترسی راحت تری به نمایشگاه شهر آفتاب داشته باشند.

وی با اشاره به توقف طولانی در برگزاری نمایشگاه خودرو تهران گفت: برای برگزاری این نمایشگاه که بعد از 3 سال برگزار می شود اگر چه اقدامات خوبی توسط مجریان برگزاری آن صورت گرفته است اما لازم است برای برگزاری هر چه بهتر نمایشگاه خودرو تهران تغییراتی در آن ایجاد شده و از تکرار اشتباهات گذشته جلوگیری شود.

مدیرعامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با تاکید بر اینکه تعامل بین برگزار کنندگان و تولید کنندگان در نمایشگاه های تخصصی باعث هم افزایی بین مجموعه های مختلف می شود، اظهار داشت: برگزاری نمایشگاه تخصصی می تواند دستاوردهای تولیدکنندگان را به خوبی در معرض دید عموم مردم قرار دهد اما این اتفاق نیاز به رویکرد حرفه ای داشته و باید متناسب با استانداردهای روز دنیا هماهنگ و برگزار شود.

تقدسی نژاد در پایان یادآور شد: با فروکش کردن کرونا فرصت خوبی است که در این دوره از نمایشگاه خودرو و حضور حداکثری تولیدکنندگان و تعامل و هم افزایی مجموعه ها کمبود ها در چند سال گذشته را جبران کنیم.

یادآور می‌شود که چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودرو تهران 27 تا 30 اردیبهشت ماه جاری با حضور 25 شرکت در بخش‌های خودروی سواری، تجاری و کار در شهر آفتاب برگزار خواهد شد.

کد خبر 137852

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha