چرا سایپا شاهین می‌خرید!؟

گذشت بیش از 3 سال زمان از عرضه رسمی سایپا شاهین زمان مناسبی برای ابراز نظر در خصوص این خودرو را در اختیار قرار می‌دهد تا بر اساس نظر مردمی و گزارش شرکت‌های نظارتی به جمع بندی در خصوص این خودروی سایپا رسید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سدان سایپا شاهین در گزارش‌های منتشر شده از سوی شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران موفق شده تا 4 ستاره کیفی را به خود اختصاص دهد.

آیا همانطور که سایپا شاهین در گزارش‌های ISQI موفق شده نزد مالکان نیز سربلند بوده است؟

در همین ابتدا باید تاکید کنیم که هر محصول تجاری دارای ایراداتی است که شرکت‌های تولیدکننده نیز دائما در حال پیگیری و اصلاح این عیوب هستند و خودرو نیز از این قاعده مستثنی نیست.

در خصوص کیفیت سایپا شاهین به جز گزارش شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران بد نیست به نظرات خریداران و مالکان این خودرو نیز پرداخته شود.

اینکه چرا سایپا شاهین انتخاب مناسبی برای خرید یک خودرو است را بهتر است از زبان خریداران این سدان سایپا شنید.

آنچه اکثریت خریداران و مالکان سایپا شاهین در مواجهه با این سوال به آن اذعان دارند ایمنی، طراحی زیبا و جادار بودن کابین سایپا شاهین در مقایسه با خودروهای هم رده است.

نکته بعد که در گفت‌وگو با مالکان سایپا شاهین به تکرار آن را می‌شنوید بحث فنربندی و هندلینگ مناسب سایپا شاهین است تا جایی که مالکان ادعا می‌کنند که شاهین در ورود به پیچ با سرعت بالاتر از استاندارد از پایداری و چسبندگی بسیار بیشتری نسبت به رقبای خود برخوردار است.

موردی که مالکان شاهین در استفاده طولانی مدت به آن رسیده‌اند کیفیت کابین و مونتاژ قطعات است چرا که قریب به اتفاق مالکان سایپا شاهین بر "به صدا نیفتادن" خودرو در استفاده چند ماهه تاکید دارند و آن را امتیازی بزرگ برای سدان شاهین سایپا می‌دانند.

فرمان برقی سایپا شاهین مزیت دیگر این خودرو از نگاه مالکان شاهین است که رانندگی با شاهین را راحت‌تر می‌کند.

پلتفرم جدید سایپا شاهین و گستره دید بیشتر راننده به خصوص در مقایسه با خودروی دنا دیگر مزیت شاهین از نگاه مالکان است.

انتقال حداکثر گشتاور تولیدی در دور موتور پایین، شتاب بالا، حرکت نرم، بی‌صدا و بدون کپ کردن در زمان استفاده از سیستم تهویه نیز دیگر نکات پرتکرار از زبان مالکان سایپا شاهین است.

در پایان آنچه موجب جلب توجه خریداران و رضایت بیشتر مالکان سایپا شاهین می‌شود امکانات ایمنی و رفاهی سایپا شاهین است.

کیلس استارتر، سانروف، سنسور نور و ... از جمله امکانات و آپشن‌هایی است که به زعم مالکان سایپا شاهین این خودرو را در مقایسه با رقبای داخلی محبوب‌تر کرده است.

آنچه در پایان باید گفت اینکه اصلی‌ترین مشکل از نگاه مالکان نیز به پیشرانه این خودرو بازمی‌گردد که بنابر اخبار موجود، سایپا درصدد رفع آن با پیشرانه‌ای جدید است.

کد خبر 138009

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha