دلیل عرضه لاماری ایما با کمترین امکانات

شبکه خدمات پس از فروش مناسب و سراسری در کشوری با گستردگی ایران یک امتیاز و مزیت بزرگ برای هر خودروسازی محسوب می‌شود که آرین پارس موتور از آن بی‌بهره بوده و همین کمبود موجب شده است تا لاماری ایما با کمترین میزان از آپشن‌ و امکانات به بازار ایران معرفی شود.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در شرایطی که خودروسازانی نظیر مدیران خودرو با شبکه گسترده ای از نمایندگی‌های مجاز در سراسر کشور مشغول ارائه خدمات به مشتریان هستند اما خودروسازانی نیز ایجاد شده است که از تعداد کمی نمایندگی در کشور برخوردار است.

 

آپشن‌ها و استاندارد تارا و رانا روی لاماری
 

جای خالی 11 آپشن در کراس اوور 11 میلیاردی

 

تیپ ترونیک نقطه ضعف بزرگ لاماری ایما

 

یکی از این خودروسازان که شبکه خدمات پس از فروش کم تعدادی دارد و بیشتر آنها نیز در مراکز استان قرار گرفته، برای رفع این مشکل دست به ارائه محصولی زده است که آپشن‌های بسیار کمی به خریداران ارائه می‌کند.

 

لاماری



این شرکت محصول لاماری ایما را با آپشن‌های کم تعدادی راهی بازار کرده است تا با این روش از مراجعه مشتریان بابت ایرادات احتمالی به شبکه خدمات پس از فروش بکاهد و فرصت کافی برای افزایش نمایندگی‌های مجاز و تجهیز و آموزش کارکنان این مراکز را در اختیار داشته باشد.

لاماری ایما که در حال حاضر قیمتی در بازه 11 میلیارد ریال دارد با احتمال بسیار زیاد در مراحل بعد با آپشن‌های بیشتری راهی بازار خواهد شد و همین موضوع نگرانی‌هایی بابت افزایش قیمت بیشتر این محصول را برانگیخته است.

 

خبرنگار: فرشید آصفی

کد خبر 138707

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha