چراغ سبز سازمان هواپیمایی برای افزایش قیمت پروازها

یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با تاکید بر اینکه وزیر راه و شهرسازی باید شخصا برای ساماندهی وضعیت ایرلاین ها ورود کند، گفت: عملا شاهد یک نظارت نمایشی و چراغ سبز سازمان هواپیمایی کشور برای افزایش قیمت ها هستیم.

به گزارش پرشین خودرو، کمال حسین پور با تاکید بر ضرورت ممانعت از گران فروشی ایرلاین ها در ایام اربعین، بیان کرد: متاسفانه این روزها صنعت هوایی کشور با رهاشدگی و بازگشت به عقب و افت و نزول شدید دست و پنجه نرم می کند. تعداد پروازها هر روز کم و کمتر شده و تاخیر و نقص فنی هواپیماها بیشتر شده است.

وزیر راه و شهرسازی مسئول وضعیت نابسامان ایرلاین ها است

وی در ادامه اظهار کرد: از سوی دیگر علی رغم افت شدید در خدمات ایرلاین ها قیمت ها هم سر به فلک کشیده است. وزیر راه و شهرسازی مسئول وضعیت نابسامان موجود در این حوزه است. ایرلاین ها وقتی می بینند نظارت دقیقی وجود ندارد و مردم هم مجبور هستند از خدمات حداقلی آنها استفاده کنند، با هماهنگی با یکدیگر، به سمت افزایش قیمت سوق پیدا می کنند.

سازمان هواپیمایی در گرانی بلیت پروازها منفعل است

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی، تصریح کرد: وقتی عرضه کم و تقاضا برای دریافت خدمات پروازی زیاد باشد در یک فضای شبه انحصاری، ایرلاین ها هر کاری که اراده کنند انجام می دهد مخصوصا اگر نظارتی هم وجود نداشته باشد. سازمان هواپیمایی کشوری به عنوان نماینده دولت و ناظر بر عملکرد ایرلاین ها در موضوع گرانی ها بسیار منفعل است.

حسین پور تاکید کرد: عملا شاهد یک نظارت نمایشی و چراغ سبز سازمان هواپیمایی کشور برای افزایش قیمت ها هستیم. وزیر راه و شهرسازی باید شخصا به این موضوع ورود کند و مانع از افزایش قیمت ها شود. مجلس هم مخالف هرگونه افزایش قیمت چه در ایام اربعین و چه در سایر ایام است و حتما به این موضوع ورود می کند.

ایسنا

کد خبر 138731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha